جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ علی الخطیب نائب رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان

حوزه/ شیخ علی خطیب بر ضرورت فرصت دادن به نخست وزیر جدید برای نجات لبنان تأکید کرد و گفت: اوضاع اقتصادی و اجتماعی خطرناک است و به تعویق انداختن کارها و چشم بستن به تحولات منطقه ای درست نیست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی خطیب نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان ضمن ابراز آرزو برای موفقیت حسن دیاب نخست وزیر جدید (مامور به تشکیل دولت) در تشکیل دولت نجات بخش ملّی متشکل از افراد توانمند و پاکدست، گفت: دولت جدید باید بازگرداندن اموال به غارت رفته و نجات اقتصاد ملی و اصلاحات سیاسی در اولویت قرار دهد.

وی بر ضرورت فرصت دادن به نخست وزیر جدید برای نجات لبنان و مرحله بندی برای روند تشکیل دولت تأکید کرد و گفت: اوضاع اقتصادی و اجتماعی خطرناک است و به تعویق انداختن کارها و چشم بستن به تحولات منطقه ای درست نیست.

لبنان همچنان توسط پروژه صهیونیستی و فشار ها و تحریم های مالی ظالمانه تهدید می شود

نایب رئیس مجلس اعلای شیعی، سیاستمداران را به عمل به مسئولیت های ملی و همکاری و مقدم دانستن منافع ملّی بر تمامی منافع طایفه ای و مذهبی دعوت کرد و افزود: لبنان همچنان توسط پروژه صهیونیستی و فشار ها و تحریم های مالی ظالمانه تهدید می شود.

شیخ خطیب هرگونه توهین به شخصیت های دینی و ملّی را محکوم کرد

شیخ خطیب هرگونه توهین به شخصیت های دینی و ملّی را محکوم کرد و گفت: باید برای مقابله با فتنه ها که هدف آن غرق کردن لبنان در آشوب و هرج و مرج است، میان رهبران دینی و قدرت های سیاسی نشست های مشورتی برگزار شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha