پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
9 دی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار گفت: در نهم دی ۸۸ آرمانهای انقلاب بر آرمان های شیطانی دشمنان پیروز شد و این روز را باید روز جشن ملی برای همه ملت نامید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، صبح امروز در دیدار با جمعی از دست اندرکاران گرامیداشت ۹ دیماه در شهرستان بیجار اظهار داشت: یکی از مهمترین حوادث و رویدادها در انقلاب اسلامی نهم دیماه ۸۸ می باشد که روز بصیرت و ولایت مداری بود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار با اشاره به اینکه حماسه مردم در ۹ دی ۸۸ برای همیشه در تاریخ انقلاب به ثبت رسید، بیان کرد: حماسه عظیمی که ملت ایران در نهم دی ۸۸ آفریدند بسیار عظیم بود، به گونه ای که ملت با بصیرت ایران فتنه ای بزرگ که جهان استکبار پشت آن بود را خاموش کردند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه تا انقلاب اسلامی هست، فتنه نیز خواهد بود، عنوان کرد: در سالجاری به شدت تهاجم و فشارهای اقتصادی و رسانه ای دشمن علیه ملت و نظام اسلامی تشدید شده است و دشمنان داخلی و خارجی خود را به آب و آتش می زنند که ناامنی و یاس را در کشور ترویج دهند ولی ولایتمداری ملت ایران اجازه هیچ گونه عرض اندام را با آنان نداده است و این یک افتخار برای ملت متدین و انقلابی ایران است.

حجت الاسلام محمودی با تاکید بر اینکه مراسم ۹ دی امسال باید باشکوه خاصی برگزار شود، گفت: در این روزها دشمن به شدت در حال ترزیق اخبار مسموم و کذب برای حاشیه سازی در مملکت و در نهایت ایجاد دوگانگی در آرمان های مردم است، لذا پاسداشت این روز برای همه ایران اسلامی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: نهم دیماه ۸۸ آرمانهای انقلاب بر آرمانهای شیطانی دشمنان پیروز شد و این روز را باید روز جشن ملی برای همه ملت نامید.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار گفت: به همین منظور مدارس علمیه سطح استان کردستان به ویژه مدرسه سفیران هدایت بیجار نیز برای گرامیداشت این روز بزرگ در تقویم انقلاب اسلامی، برنامه های بسیار در دستور کار دارد.

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: ۱۰ سال از حماسه نهم دی و شکست مذبوحانه دشمنان این نظام و ملت گذشته است، ولی دشمن از گذشته خود درس نگرفته است و همچنان ناامیدانه به دنبال ایجاد فتنه های دیگر در کشور است که در اینجا به آنان می گوییم که این انقلاب با وجود پربرکت امام خامنه ای، ملت بابصیرت و انقلابی ایران هرگز در مقابل توطئه های ننگین دشمنان سرتسلیم فرود نخواهد آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha