دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه شوط

حوزه/ حجت الاسلام جباری گفت: دشمن با غفلت از نیروهای انقلابی این کشور، در هر دهه، توطئه‌ای را تدارک می‌بیند و جوانان انقلابی آن‌ را خنثی می‌کنند و سال ۸۸ خروش نیروهای دهه چهارم انقلاب بر علیه دشمنان نظام بود.

حجت الاسلام محمدرضا جباری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: ۹ دی اعلام اتحاد اندیشه برتر انقلابی در برابر اندیشه طاغوتی بود و بار دیگر جوانان انقلابی در برابر طاغوتیان، با بصیرت خود قیام کردند و نشان دادند که انقلاب برای هر دهه و عصر خود نیرو تربیت کرده است.

وی ادامه داد: ۹ دی تجلی بصیرت ملی بود و منظور این نیست که ما قبل آن بصیرت نداشتیم بلکه ما در ۹ دی با بصیرت خود آن‌هایی که غافل بودند را بیدار کردیم.

امام جمعه شوط افزود: مردم ایران در سال ۸۸ به دشمنان انقلاب این پیام را رساندند که بصیرت و آگاهی در خون ملت انقلابی ایران نهفته است و به نسل‌های بعدی هم انتقال خواهد یافت.

وی اضافه کرد: دشمن با غفلت از نیروهای انقلابی این کشور، در هر دهه توطئه‌ای را تدارک می‌بیند و جوانان انقلابی آن‌ را خنثی می‌کنند و سال ۸۸ خروش نیروهای دهه چهارم انقلاب بر علیه دشمنان نظام بود.

حجت الاسلام جباری بیان داشت: آن‌هایی که انقلاب را موقتی و مقطعی می‌دانستند معتقدند که باید اتفاقات گذشته را فراموش کنیم، در حالی که انقلاب اسلامی یک درخت تنومندی است که با هدایت امام امت و مقام معظم رهبری و خون شهیدان تنومندتر شده است.

وی تصریح کرد: درخت انقلاب اسلامی امروز با شاخه‌های خود که هر روز بیشتر می‌شود نظام استکباری را به حالت تدافعی برده است.

امام جمعه شهرستان شوط با تاکید بر این‌که ائمه جمعه به عنوان شاخه‌های محکم نظام هستند گفت: امروز ائمه جمعه به عنوان مدافعان مبانی انقلاب، در قرارگاه نماز جمعه روشنگری و بصیرت‌افزایی می‌کنند و در خیلی از موارد مشکلات مردم را حل و فصل می‌کنند و در اغتشاشات اخیر نقش ائمه جمعه در خاموش کردن فتنه برای همه روشن و هویدا شد و به همین دلیل است که دشمنان به دنبال ترور شخصیت‌ ائمه جمعه انقلابی هستند و بعضا آن‌ها را به شهادت هم می‌رسانند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha