دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
9دی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خاتم الوصیاء(عج) فاضل آباد گفت: بر خود و تمامی طلاب سراسر ایران و مردم غیور و همیشه در صحنه لازم می دانیم تا بار دیگر با حضور پرشور خود رعب و وحشت را در دل دشمنان اسلام و ولایت فقیه انداخته و نمایشی از اقتدار کشور را به دشمنان نظام و اسلام نشان دهند.

خانم سکینه حاجی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، به مناسبت فرارسیدن حماسه ۹ دی، بیان کرد: نهم دی یک روز نیست بلکه یک  واقعه ی تاریخی است که در این سال ها بسیار تکرار شده است ولیکن ملت فهیم و نکته سنج ایران هر باره با هوشیاری و بصیرت خود مشت محکمی در دهان فتنه گران زده اند و آن ها را خوار و ذلیل کرده اند.

 وی افزود: در روزهای اخیر دشمنان داخلی و خارجی از هیچ تلاشی برای از بین بردن ارزش های نظام دریغ نورزیده اند و در خیال خود نقشه برهم پیچیدن و بسته شدن پرونده چهل ساله این انقلاب را در سر داشتند و لیکن بار دیگر با رهنمودهای رهبر فرزانه و عالم انقلاب و وحدت و اتحاد مردم نقشه های شیطانی آنان باطل شد.

 مدیر مدرسه علمیه خاتم الوصیاء(عج) فاضل آباد با تاکید بر این مطلب که مسئولین کشور با روشنگری و اقدامات انقلابی و ولایی امید آفرینی نمایند، اضافه کرد: مسئولین ثابت کنند که همیشه در کنار ملت هستند، همان گونه مردم انقلابی بارها و در زمان های سخت پای نظام و آرمان های آن محکم و با صلابت ایستادند.

حاجی آبادی در پایان ابراز کرد: بر خود و تمامی طلاب سراسر ایران و مردم غیور و همیشه در صحنه لازم می دانیم تا بار دیگر با حضور پرشور خود رعب و وحشت را در دل دشمنان اسلام و ولایت فقیه انداخته و نمایشی از اقتدار کشور را به دشمنان نظام و اسلام نشان دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha