سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه گفت: حماسه ۹ دی با حضور آگاهانه و بصیرت انقلابی مردم ولایتمدار، قله های اُمید فتنه گران را ویران و ناامید کرد.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه ، ضمن گرامیداشت فرارسیدن یوم الله ۹ دی، روز بیعت با ولایت، گفت: روشنگری حکیمانه مقام معظم رهبری در خصوص دست های پشت پرده فتنه ۸۸ موجبات بصیرت افزایی و فهم عمیق انقلابی مردم ایران اسلامی شد و حماسه ۹ دی را رقم زد. 

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه ادامه داد: تاکید در بصیرت و درک درست از مفاهیم دینی و اجتماعی مورد سفارش دین مبین اسلام، مکتب حیاتبخش تشیع و راهبرد دشمن شکن امامین انقلاب بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه از صفات بارز مردم ایران پایبندی به نظام اسلامی و امامین انقلاب است، افزود: مردم انقلابی ایران پس از ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی در تمام شرایط سخت، از تحریمها گرفته تا فتنه اخیر با بصیرت دینی و سیاسی پشتیبان نظام بوده و خواهند بود.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه «بصیرت و معرفت از منظر قرآن و روایات» و در سیره پیامبر اکرم(ص) و ائمه هدی(ع) تاکید بسیار شده، بیان داشت: بوجود آمدن فرهنگ فرزانگی در صورت فهم و بصیرت دینی، تاثیرات مثبت آن در رفتار فردی و اجتماعی افراد جامعه دیده خواهد شد.

حجت الاسلام نجادی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن یوم الله ۹ دی گفت: مردم در روز ۹ دی با حرکتی خود جوش که از فهم و بینش دینی، سیاسی آنان سرچشمه می گرفت طومار فتنه گران را پیچیده و حجت را بر خواص مردود تمام کردند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه گفت: حماسه ۹ دی با حضور آگاهانه و بصیرت انقلابی مردم  ولایتمدار، قله های اُمید فتنه گران را ویران و نا امید کرد.

حجت الاسلام نجادی با بیان اینکه بی دلیل نیست که امامین انقلاب بر آگاهی و روشنگری توده مردم در تمام حوادث اجتماعی تاکید دارند، گفت: همین بصیرت بود که مردم انقلابی را در تمامی صحنه ها از خطرات کودتاها، جنگ تحمیلی و تحریمها عبور داد و انقلاب را به سلامت وارد « دهۀ پنجم» نمود.

وی با اشاره به ناجوانمردی دشمنان ضد انقلاب و ستون پنجم داخلی که همگام با استکبار جهانی بدنبال گرا دادن برای در تنگنا قرار دادن ایران اسلامی بودند، اظهار داشت: با مبنا قرار دادن « بیانیه گام دوم انقلاب» که منشور پیشرفت همه جانبه نظام اسلامی و مهندسی راهبردی از طرف مقام معظم رهبری در خود جای داده، می شود به افق های روشن و چشم اندازی درخشان برای ادامه مسیر امیدوار بود.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه در پایان با بیان اینکه طلاب جوان باید در خلال تحصیل در اول قدم با تزکیه نفس و تحکیم مبانی اعتقادی ، بصیرت لازم را در خصوص مباحث روز کسب نمایند،گفت: هجمه دشمنان اسلام ناب به سوی حوزه های علمیه طراحی شده و موظفیم که شاگردان مکتب امام صادق(ع) را به گونه ای تربیت کنیم که از زمینه سازان منجی عالم بشریت باشند. تا در وقوع فتنه ها دچار لغزش نشوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha