جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز-عضو خبرگان رهبری

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که تبعیت از ولی‌فقیه مهم‌ترین پیام یوم‌الله 9 دی است، گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر حماسه‌ای دیگری را در این روز خلق خواهند کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عسکر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: در سال 88 بعد از پیروزی واقعی مردم در انتخابات ریاست جمهوری که با مشارکت بالای آن‌ها صورت گرفت،  افرادی که با انقلاب دشمنی داشتند در داخل و خارج از کشور دست به خرابکاری زدند.

وی ادامه داد: هدف فتنه گران که با پشتیبانی سرویس‌های بیگانه دنبال می‌شد ضربه زدن به‌نظام و حتی براندازی بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دیرباز هدایت‌های رهبری در آن شرایط را تعیین‌کننده عنوان کرد و گفت:  مقام معظم رهبری در آن شرایط به میدان آمدند و با تمام قوا در برابر فتنه گران ایستادند و با بیانات خودشان توطئه‌های دشمنان را تبیین کردند به‌طوری‌که به‌تدریج چهره‌ای واقعی فتنه گران روشن شد و درنهایت خود مردم در 9 دی خط بطلانی بر روی فتنه گران کشیدند.

وی ادامه داد: مرور زمان نشان داد که حق با رهبری است و  مخالفان انقلاب و خاص مردم شریف ایران نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که مشکلات کنونی کشور درزمینهٔ اقتصادی قابل‌حل است، تصریح کرد: ملت ایران برخی از سختی‌ها را برای استقلال خودشان تحمل کرده و اجازه نمی‌دهند عده‌ای از دشمنان نظام سوءاستفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha