جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / نشست طلاب و فضلای اردکان یزد با آیت الله فقیهی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت: مسئله 9 دی، اظهار اعتراض مردم به بی تدبیری مسئولین،اعلام انزاجار از فتنه گران و اعلام حمایت از ارکان انقلاب و نظام است.

آیت الله فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به یوم الله نهم دی روز استکبار ستیزی و روزی بصیرت، بر شرکت باشکوه، حداکثری و بابصیرت مردم و حوزویان و روحانیت در این روز تأکید کرد و گفت: این روز از روزهایی است که به فرموده رهبر انقلاب از اهمیت خاصی در تقویم جمهوری اسلامی برخوردار است.

این استاد حوزه بیان داشت: رهبر معظم انقلاب تأکید بر حضور حداکثری مردم دارند و ایشان معتقدند هر چه قدر حضور مردم با بصیرت تر باشد، دشمن هم برای رسیدن به اهدافش مأیوس و نامید می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه با بیان این که اعتراض و انتقاد از مسئولین، غیر از فتنه و توطئه علیه نظام است، گفت: امروز اگر کسی بخواهد به بی تدبیری مسئولین در اداره کشور اعتراض و انتقاد کند، کسی به آنها خرده نمی گیرد، چون رفع مشکلات معیشتی و اشتغال حق مردم است، اما باید مواظب بود که این حق تبدیل به مسئله ناهنجار و خسارت برای اصل نظام و انقلاب نشود.

این استاد حوزه اظهار داشت:  مطالبه خواهی حق مردم است اما تا زمانی که در مسیر درست خود قرار بگیرد و کسی از آن علیه نظام و انقلاب بهره نگیرد. اما وقتی انتقاد از این فراتر می رود و به نظام و انقلاب می رسد و به ارکان نظام حمله می شود، این مسئله در حقیقت همان فتنه است و باید با فتنه هم مقابله کرد.

وی بیان داشت: در 9 دی سال 88 افرادی دنبال براندازی نظام و مقابله با ارکان انقلاب بودند و اینجا بود که مردم با بصیرت به میان آمدند و از این دسته افراد اعلام انزجار کردند.

آیت الله فقیهی گفت: همه باید معتقد به نظام و انقلاب و حفظ آن باشیم و برای اصلاح مسئولین تلاش کنیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه افزود: مسئله 9 دی، اظهار اعتراض مردم به بی تدبیری مسئولین،اعلام انزاجار از فتنه گران و اعلام حمایت از ارکان انقلاب و نظام است.

این استاد حوزه اظهار داشت: 9 دی از روزهای است که باید برای حفظ آن تلاش شود و دراین رابطه به مردم بصیرت داده شود.حوزه و روحانیت در این روز به میدان بیایند و رسالت خود را نسبت به انقلاب و نظام انجام دهند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha