یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که 9 دی نماد پایداری، آمادگی و وفاداری ملت ایران است، گفت: قطعاً بصیرت ملت و هدایت‌های رهبری تمامی توطئه‌ها و فتنه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی خواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به یوم‌الله 9 دی اظهار داشت: امام علی (ع) در روایتی می‌فرمایند: از روزی که خداوند پیامبر را  به رسالت مبعوث کرد و نهضت جهانی را آغاز کردند و در خدمت ایشان بودم تاکنون یک روز راحت نداشته‌ام ما برای حفظ ، نشر، و صیانت از دستاوردهای اسلام در برابر توطئه‌ها ، آتش‌افروزی‌ها و فتنه‌انگیزی‌های دشمنان اسلام همواره آماده دفاع بوده‌ایم.

وی ادامه داد: امروز نیز ما پیروان حضرت علی(ع) در جبهه حق چنین وضعیت و شرایطی راداریم به‌طوری‌که از آغاز انقلاب تاکنون افزون بر 40 سال است که برای تداوم ، حفظ  و صیانت از دستاوردهای انقلاب و آتش‌افروزی‌های دشمنان همواره آماده فداکاری هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی خراسانی حماسه 9 دی 88 را به‌عنوان یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: حماسه 9 دی نمونه‌ای کاملی از این نوع  فداکاری است که ملت ایران در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب آن را  انجام دادند.

وی ادامه داد: انتظار این است که بصیرت ملت و فراست رهبری تمامی توطئه‌ها و فتنه‌ها را یکی پس از دیگری خنثی و در هم بشکند و انقلاب را به سمت اهداف  اسلامی و انسانی پیش ببرد .

عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: انتظار این است که در 9 دی بار دیگر مردم عزیز پایداری، آمادگی و وفاداری خودشان را درراه انقلاب و یاری رهبر به نمایش بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha