جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حیدرآباد: اهدای دوچرخه به کودکان برای شرکت در نماز صبح

حوزه/ یک موسسه خیریه در حیدرآباد هندوستان، در طرحی که پیشتر نیز برخی مساجد آن را اجرا کرده بودند، به کودکانی که 40 روز پشت سرهم در نمازهای صبح شرکت کنند، دوچرخه اهدا می کند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از  telanganatoday، بنیاد «محراب هندوستان» یک موسسه خیریه در حیدرآباد هند، اقدام به اهدای دوچرخه به کودکانی کرده که در نماز صبح شرکت کرده اند.

این بنیاد 200 دوچرخه را به کودکانی که به مدت 40 روز پشت سرهم در نمازهای صبحگاهی شرکت کرده بودند، هدیه داد.

به گفته غیاث احمد راشدی ، بنیانگذار سازمان ، آنها این ابتکار عمل را برای نزدیک سازی کودکان و فرزندان مسلمانان با مساجد در نظر گرفته اند تا نظم دینی در بین آنها ایجاد شود.

 وی گفت: با این ابتکار عمل ، 200 کودک را در داخل و اطراف ملاکپت (در ناحیه حیدرآباد) شناسایی کردیم. همه بچه ها به مسجد الفلاح در ملاکپت می آمدند و هر روزه (به  مدت 40 روز پشت سرهم) در نمازهای فجر شرکت کردند.

وی افزود: هدف ما این است که آن ها به انسان های خوبی در آینده تبدیل شوند و از انحرافات دنیوی دوری کنند.  همه آنها هر روز در اکثر نمازها شرکت می کردند و به عنوان یک انگیزه ، ما به آنها دوچرخه می دادیم.

راشدی خاطرنشان کرد: قبلا نیز چندین سازمان از کشورهای مختلف از ابتکار عمل ما اطلاع پیدا کرده و با ما تماس گرفته اند. ما نیز جزئیات این طرح را برایشان ارسال کرده ایم.

این سازمان در نظر دارد فعالیت های خود را در سراسر تلانگانا گسترش دهد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امیررضا IR ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۹
    0 0
    چی میشد تو ایران هم برگزار میشد