شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار

حوزه/ ​مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: رسیدگی به امور درمانی خانواده معظم شاهد و ایثارگر امروز در اولویت خدمت رسانی به این جامعه ارزشمند است .

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حسن هنرمند در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم در محل دانشگاه علوم پزشکی افزود: با توجه به شرایط سنی و جسمی جامعه ایثارگر، والدین و همسران معظم شهدا، و جانبازان، رسیدگی به مباحث درمانی این عزیزان امروز از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی اضافه کرد: وجود مشکلات در حوزه بیمه و درمان خانواده شهدا و ایثارگران که بخشی از آن متاثر از مشکلات کشور است، تعامل هرچه بیشتر دستگاههای ذیربط و نگاه ویژه این دستگاهها به بحث درمان خاندان معظم شهدا و ایثارگران را می طلبد.

حجت الاسلام والمسلمین هنرمند افزود: هم اکنون بحث دارو و درمان جدی است و لذا همکاری دانشگاه علوم پزشکی به ویژه در شرایط خاص کنونی در جهت رسیدگی به مسایل درمانی خانواده معظم شهدا و ایثارگران  از اهمیت بسزایی برخوردار است.  

وی در بخش دیگری از سخنانش به آماده سازی درمانگاه ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان قم اشاره کرد و تاکید داشت : در این خصوص نیز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی می توانیم این بخش درمانی را هرچه زودتر راه اندازی و این مرکز درمانی را به مراکز استان بیفزاییم تا علاوه بر خدمت به جامعه هدف به عموم مردم نیز خدمات رسانی صورت گیرد.  

وی همچنین به فعالیت  فاز اول مجتمع توانبخشی ایثار  اشاره کرد و افزود: فاز دوم این مجتمع در بخش توانبخشی 85درصد پیشرفت فیزیکی داشته و نقش موثری در توانبخشی جامعه ایثارگر دارد ، جهت تکمیل و راه اندازی این فاز  نشست هایی با مسوولانی استانی و ملی برگزار شده است.

خدمت رسانی به خانواده شهدا باعث افتخار است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این دیدار گفت: خانواده  معظم شهدا نور چشم و مایه افتخار نظام اسلامی هستند و خدمت به ایشان مایه مباهات است.
دکتر  محمد رضا قدیر افزود: تلاش داریم در خدمت رسانی به این عزیزان در مراکز درمانی نهایت همکاری و تکریم صورت گیرد و بحث های درمانی ایشان در اولویت  رسیدگی  قرارگیرد.
وی تاکید کرد: مرکز توانبخشی ایثار در توانمند سازی جسمی ایثارگران از اهمیت برخوردار است، هم اکنون بخش های توانبخشی در استان  به شکل پراکنده فعالیت دارند، مجتمع توانبخشی ایثار ظرفیت مناسبی برای خدمت رسانی به ایثارگران استان است.
وی اعلام آمادگی کرد تا در خصوص راه اندازی درمانگاه خانواده معظم شهدا و ایثارگران دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی با ضمن بازدید از این مرکز همکاری لازم را داشته باشند.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha