چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
photo_2019-12-31_13-55-15.jpg

حوزه/ در آستانه میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، مدیر و جمعی از طلاب مدرسه علمیه الزهراء(س) به همراه پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام با حضور در مرکز درمانی شهید مدرس از پرستاران این بیمارستان تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، خانم معصومه سادات صادقی مدیر مدرسه علمیه الزهراء(س) با اعلام این خبر، افزود: در آستانه میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار، جمعی از طلاب مدرسه علمیه الزهراء(س) به همراه پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام با حضور در مرکز درمانی شهید مدرس از پرستاران این بیمارستان تقدیر کردند.

وی گفت: به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و قدردانی از زحمات پرستاران، امروز جمعی از کارکنان و طلاب مدرسه علمیه الزهراء علیهاالسلام در این مرکز درمانی حاضر شدند و از زحمات این مجموعه درمانی تشکر و قدردانی کردند.

صادقی ابراز داشت: کارکنان و طلاب این مدرسه علمیه با حضور در ۴ بخش این بیمارستان علاوه بر تقدیر از زحمات پرستاران، با حضور در اتاق بیماران از آنها عیادت کردند.

قائم مقام مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران ضمن بیان حضور تعدادی از خادمیاران رضوی کانون بانوان در این بازدید، عنوان داشت: از ویژگی های مهم این بازدید و قدردانی، حضور تعدادی از خادمیاران رضوی کانون بانوان که از طلاب این مدرسه هستند به همراه پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام بود که با استقبال گسترده پرستاران و بیماران روبرو شد.

مسئول کانون بانوان رضوی استان تهران اظهار داشت: در این ویژه برنامه بسته نمک تبرکی حرم امام رضا علیه السلام به پرستاران و بیماران اهدا گردید.

صادقی در پایان خاطرنشان کرد: این بازدید و تقدیر از پرستاران در مراکز درمانی به سایر مدارس استان تهران هم پیشنهاد شده است که ان شاءالله با این حضور بانوان طلبه، بتوانیم قدمی کوتاه در قدردانی از زحمات این بزرگواران برداشته باشیم و از سوی دیگر نیز شاهد نقش فعال طلاب در عرصه  ارتباط بین حوزه و جامعه باشیم.

خبرنگار: فاطمه فرح زادی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha