شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ نشست خبری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(ع) و امضا تفاهم نامه همکاری مشترک

حوزه/ تهیه‌کننده پروژه سینمایی حضرت معصومه(س) با اشاره به این‌که جای خالی این اثر در حوزه ملی و بین‌المللی کاملا مشهود است، گفت: امیدواریم با عنایت بانوی کرامت بتوانیم اثری تولید کنیم که در تاریخ ماندگار باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجتبی امینی در نشست خبری پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) که پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۱۱ دی‌ماه ۱۳۹۸ با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات پژوهشکده علامه طباطبایی(ساختمان اداری حرم) برگزار شد، اظهار کرد: توفیق حاصل شد این اثر بعد از ۱۰ سال پیگیری، امروز برای ساخت کلید خورد.

وی با بیان این‌که ساخت این پروژه با یک عقبه ۱۰ ساله در حوزه پژوهش در حال آغاز است، افزود: حدود ۱۷۰ منبع و کتاب برای این پروژه مورد تحقیق قرار گرفته و این امر نشان می‌دهد که تحقیقات جامع و کاملی برای تهیه رفرنس‌های برنامه انجام شده است.

تهیه‌کننده پروژه سینمایی حضرت معصومه(س) با اشاره به این‌که جای خالی این اثر در حوزه ملی و بین‌المللی کاملا مشهود است، ادامه داد: امیدواریم با عنایت بانوی کرامت بتوانیم اثری تولید کنیم که در تاریخ ماندگار باشد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی کار فاخری در مورد حضرت معصومه(س) رقم نخورده است و بسیاری از افراد و جوانان با شخصیت این بانوی بزرگوار و حرکت ولایی ایشان در زمان خود و تأثیرگذاری که در ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) داشته‌اند، آشنا نیستند.

امینی گفت: این پروژه با نگاهی استراتژیک از سوی کارگردان و عوامل، تولید خواهد شد که امیدواریم اثری جامع، کامل و فاخر باشد.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha