جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پیام تبریک

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پیامی فرارسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) و همچنین آغاز سال ۲۰۲۰ میلادی را به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت آغاز سال نو میلادی پیام تبریک صادر کرد که متن پیام به شرح زیر است:

عالی‌جناب پاپ فرانسیس اول ‏
رهبر محترم کاتولیک های جهان

ما مسلمانان مفتخریم به پیروی از پیامبری که در کلامش حضرت عیسی بن مریم را برادر خود خطاب فرموده  و این سیره، امروز همچنان در بین همه ایرانیان مسلمان پا برجاست و هموطنان مسیحی خویش را همچون برادر و عضو یک خانواده می‌دانند.

بعد از اهدای سلام و احترامات خدمت آن جناب، فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت عیسی بن مریم «علیهما السلام» پیام آور صلح و مهربانی و آغاز سال 2020 ‏میلادی را به جنابعالی و پیروان راستینش، در سراسر گیتی و برادران و خواهران مسیحی کشورمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم‎.‏

مسیح، پیامبر دوستی، برادری و مبشر صلح و عدالت در سراسر جهان است. که بی‌شک بازگشت بشریت به آموزه‌های سعادت بخش آسمانی و الهی آن پیامبر راستین موجب تقویت همدلی و تعامل بین ملت‌ها و استقرار صلح و ثبات جهانی، و نویدبخش گرایش بشریت به حقیقت و عدالت‌خواهی و عدالت پروری خواهد بود.

امید است رهبران ادیان الهی در سراسر جهان بتوانند با تکیه بر اشتراکات دینی، به وظیفه مهم خویش که همانا پیام‌آوری صلح، نوع دوستی، اتحاد و عدالت است عمل نمایند و جهانی عاری از خشونت و افراطی‌گری را به ارمغان آورند‎.‏

ضمن آرزوی سلامتی جناب‌عالی و توفیق روزافزون برای تمام مسیحیان عزیز، سالی مملو از صلح و آرامش را برای تمام ابنای بشری آرزو دارم.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha