پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حوزه های علمیه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: امروز زمان انفعال نیست؛ اگر در برابر دشمن و نظام سلطه وضعیت و جایگاه خود را نشناسیم و یا راه را گم کنیم، بی شک بازنده خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجمال حسینی، ظهر امروز در نشست با جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام شهرستان کامیاران اظهار داشت: برنامه های بسیاری معمولا تدوین می شود ولی زمانی که پای کار می آییم این برنامه ها به دست فراموشی سپرده می شوند. همین عامل باعث شده است که بسیاری از بخش های کشور و استان، وضعیتی منفعل داشته باشند و زیان این بی برنامه‌گی را تنها مردم و شهر متحمل می شوند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران افزود: امروز زمان انفعال نیست؛ اگر در برابر دشمن و نظام سلطه وضعیت و جایگاه خود را نشناسیم و یا راه را گم کنیم، بی شک بازنده خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث تخریب جایگاه حوزه های علمیه توسط دشمن اشاره کرد و گفت: نظاره گر بودن این سیل از هجمه فرهنگی و اعتقادی دشمن می تواند بنیادهای دینی و فرهنگی مان را تهدید نماید، لذا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید در این مسئله «آتش به اختیار» عمل کنیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: شما طلاب امروز سربازان جنگ نرم هستید، لذا در این جنگ نرم علاوه بر مجهز بودن، باید متخصص باشید؛ در این دوران تحصیل در حوزه آنچه که باید یک روحانی دینی داشته باشد را به دست آورید تا بتوانید در مقابل دشمن استوار قرار بگیرید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha