شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عباد

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: یک عنصر در مدیریت مسجد وجود دارد و آن وجود ائمه جماعت به عنوان امام است، لذا باید دوره های آموزشی مانند مهارت های مدیریتی، ارتباط گیری با مردم و ... برای ائمه جماعات برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه » از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، در جلسه رسیدگی به مشکلات مساجد بندرعباس که عصر چهارشنبه در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: ائمه جماعات جایگاه ویژه و نقش موثری در مساجد دارند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: مشکلاتی در مدیریت مساجد به چشم می خورد که برای رفع این مشکلات، مرکز رسیدگی به مساجد در استان فعال شده است و هدایت، نظارت و حمایت از وظایف ذاتی این مرکز است.

وی اظهار کرد: یک عنصر در مدیریت مسجد وجود دارد و آن وجود ائمه جماعت به عنوان امام است، لذا باید دوره های آموزشی مانند مهارت های مدیریتی، ارتباط گیری با مردم و ... برای ائمه جماعات برگزار شود.

حجت السلام و المسلمین عبادی زاده به رویکرد توسعه کیفی مسجد اشاره کرد و افزود: اولویت ها در مساجد، خانه عالم و بعد مرمت، تجهیز و فضا سازی و در قسمت پایانی ساخت مسجد است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • توحید IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    1 0
    برادر بزرگوار امام جماعت مسجدی که در خانه عالم مسجد زندگی میکنه ولی نماز جماعت رو دو سال برگزار نکرده حکمش چیه ؟
  • توحید IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
    1 0
    مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام تپه الله اکبر امام جماعت مثلا داره ولی نمازی وجود نداره . مسجد سنگر است سنگرها را حفظ کنید