شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت السالام موینی

حوزه/ ساختمان دارالقرآن شهر محمدیه با حضور نماینده ولی فقیه در استان قزوین افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام سید حسن موسوی موینی، عصر امروز  در مراسم افتتاح ساختمان دارالقرآن شهر محمدیه استان قزوین که در سالن اجتماعات امام علی(ع) برگزار شد گفت:  قرآن شفای دردهای بشری است و  به برکت انقلاب اسلامی جای بسی خرسندی است که این کتاب الهی از مهجوریت خارج شده است.

وی خاطرنشان کرد: قرآن کریم راه های بهتر زیستن را به ما نشان داده است که باید با تاسی و سرلوحه قراردادن آیات نورانی می توانیم به سعادت و کمال برسیم.

امام جمعه محمدیه بیان کرد: قرآن کریم معجزه ای است که نظیری برای آن پیدا نمی شود و در تمامی زمینه ها از آیات منور می توان بهره جست، به خصوص در حوزه تعلیم و تربیت که آیات بسیاری بر اهمیت این مقوله از جانب خداوند متعال ذکر گردیده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط امروزی که دشمنان به سمت ارزش های دینی و اخلاقی هجمه کرده اند، بیشتر از گذشته نیازمند انس با قرآن کریم و سیره ائمه معصومین (ع) هستیم.

 امام جمعه شهر محمدیه در ادامه با انتقاد از طولانی شدن ساخت مصلی نماز جمعه این شهر، بیان کرد: حدود دوسال است که زمین مصلی بلاتکلیف مانده، مسئولین شهر باید با جدیت نسبت به ساخت آن اهتمام داشته باشند.

یادآوری می شود، ساختمان دارالقرآن شهرستان محمدیه در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ متر مربع، دارای ۱۱ کلاس  و سالن آمفی تئاتر با گنجایش ۲۰۰ نفر، ساخته شده است.

در پایان این مراسم از دست اندرکاران ساخت دارالقرآن تجلیل شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha