پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید سردار سلیمانی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عاملی نماینده ولی فقیه و اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در پی شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت مشترکی صادر کردند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اردبیل، حجت الاسلام والمسلمین سید حسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل در پی شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیت مشترکی صادر کردند .

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرّحمن الرّحیم


انا لله و انا الیه راجعون
شهادت سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ  ایران و سپاهیان معظم تسلیت عرض می کنیم.

او در 63 سالگی هم سن با رسول خدا و امیرالمومنین در حال جهاد فی سبیل  الله شراب ناب شهادت را نوشید و رو سفید در محضر حضرت حق حاضر شد. حیف بود که او با آن همه رشادت، جهادعظیم در برابر شرورترین دشمن خدا و زحمات طاقت فرسا بدون خلعت شهادت از دنیا برود. «طوبی له ثم طوبی له»

امروز ملت ما قربانی بسیار بزرگی برای عزت و استقلال کشور اسلامی  و امت اسلام تقدیم کرد. ما ملت آرمانی هستیم آرمانی می اندیشیم و برای عزت کشور هزینه آرمانی پرداخت کرده ایم.

آن سردار و مجاهد بزرگ در تامین کمربندی امنیتی برای کشور اسلامی گل کاشت و کار کارستان کرد و امروز ما همه در امنیت خود رهین مجاهدت ها  و تدبیرات آن اعجوبه اخلاق و شجاعت و درایت هستیم.

 با کمال افتخار و اعتزاز باید گفت که آن مالک اشتر زمان ما عامل اصلی و اساسی در شکست پروژه داعش بود وداغ بزرگی بردل امریکا گذاشته بودو از این جهت نه تنها ملت ما و نه تنها ملت های خاورمیانه بلکه دنیا مرهون مجاهدت های آن بزرگ مرد است بدون شک غم فقدان او برای ما بسیار سنگین است، اما یقین داریم که  «ما نَنْسَخْ مِنْ آیَةٍ أَوْ نُنْسِها نَأْتِ بِخَیْرٍ مِنْها»

به دشمنان ناپاک و نامحرم با بشریت و جانیان نامدار روزگار می گوییم خوشحال نشوید سردار سلیمانی شهید شد، اما خدای شهید سلیمانی هست و مدیریت دست اوست نه دست سردار از دست رفته ما  و شما دست خدای مظلومان گرفتار هستید.

خوشحال نباشید که خوشحالی شما خیلی کوتاه خواهد بود.

خون او اثر خود را وضعا خواهد گذاشت و هم رزمان او تمام منطقه را برای شما ناامن خواهند خواهند ساخت « وَ أَرادُوا بِهِ کَیْداً فَجَعَلْناهُمُ الْأَخْسَرِینَ»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قربانیان بزرگی تقدیم عزت و استقلال کشور کرده که سردار سلیمانی در راس آنها است به آمریکایی ها می گوییم ایران اسلامی و سپاه معظم ما هزاران سلیمانی دارد این بار علم او را سرداری به دست خواهد گرفت که با وجود او شما آرزوی حضور نامشروع خود در منطقه و احیاء جنازه مرده اسرائیل و تسلط بر نفت منطقه را به گور خواهید برد «سَیَعْلَمُونَ غَداً مَنِ الْکَذَّابُ الْأَشِرُ»
 
سید حسن عاملی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل
 
اکبر بهنام جو
استاندار اردبیل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha