جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ معمم شدن طلاب همدانی

حوزه / آیت الله موسوی اصفهانی در پیامی شهادت سردار سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت و تصریح کرد: آمریکای خبیث بداند که انتقام سختی در انتظار اوست و سیلی محکمی خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاریحوزه در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی در پیامی شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام، سردار قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدّلوا تبدیلا

شهادت آرزوی مجاهدان فی سبیل الله و هنر مردان خداست. سردار سرافراز اسلام ، فرمانده غیور و شجاع محور مقاومت، سرباز قهرمان امت و ولایت، شهید حاج قاسم سلیمانی پس از عمری تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر به خیل یاران شهیدش پیوست.

دست جنایتکار و خبیث شیطان بزرگ بار دیگر داغ سنگینی بر دل جهان اسلام گذاشت اما خون این شهید والا مقام به فضل الهی باعث استحکام هرچه بیشتر مقاومت مسلمانان جهان خواهد شد و جوانان مومن مجاهد، راه او را ادامه خواهند داد و عَلَم ایستادگی را بر زمین نخواهند گذاشت.

آمریکای خبیث هم بداند که انتقام سختی در انتظار اوست و سیلی محکمی خواهد خورد.

اینجانب شهادت این سردار عزیز و همراهان ایشان به ویژه سردار رشید جبهه مقاومت ابومهدی المهندس را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا فداه)، مقام عظمای ولایت امام خامنه ای ( ادام الله ظله) ملت رشید ایران و خانواده های محترم این عزیزان تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

سید مصطفی موسوی اصفهانی
حوزه علمیه همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha