سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی  _ نماینده رهبر معظم انقلاب در عراق

حوزه/ نماینده رهبر انقلاب در عراق گفت: شهید سلیمانی شخصیتی بین المللی و محبوب دلهای آزادگان در سراسر جهان بود. وی از صمیم قلب بولایت عشق می ورزید و با تمام وجود تسلیم اشارات فرماندهی کل قوا بود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده مقام معظم رهبری در عراق در پیامی شهادت مجاهدان راه حق سپهبد سلیمانی و شهید والامقام ابومهدی المهندس را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر ومابدلوا تبدیلا
 

شهادت فرمانده ی خداجو و مخلص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مالک اشتر ولایت، سردار سر افراز میادین دفاع از حریم اهل البیت علیهم السلام و یاور مظلومان پنجه استکبار ، سپهبد پاسدار، آقای حاج قاسم سلیمانی را، خدمت حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، و نائب فرزانه اش حضرت آیةالله العظمی امام خامنه‌ای، و کلیه سربازان جبهه مقاومت و بالأخص، سبز پوشان سپاه قدس انقلاب اسلامی، وملت رشید ایران، و به ویژه خانواده شریف این شهید والامقام  تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
 شهید سلیمانی شخصیتی بین المللی و محبوب دلهای آزادگان در سراسر جهان بود. وی از صمیم قلب بولایت عشق می ورزید و با تمام وجود تسلیم اشارات فرماندهی کل قوا بود بی گمان شهادت بهترین پاداش چهل سال مجاهدت و مبارزه  فی سبیل الله او است.
   مشیت الهی بر آن تعلق گرفت که خونهای پاک  سلیمانی و ابو مهدی مهندس فرمانده حشدالشعبی عراق در هم آمیزد  و علی رغم تلاش فراوان شیطان بزرگ و هم پیمانان و سر سپرده گانش در ایجاد فتنه واختلاف بین دو ملت، پیوند آنان از گذشته مستحکم تر و پا برجاتر شود ونقشه دشمنان در انفصال این دو کشور دوست و برادر باطل شود و مقاومت اسلامی را در گستره جهان پویاتر نماید. 
آمریکای ستمکار بداند پاسخ کوبنده تربیت یافتگان مکتب این شهید بزرگوار شادی زود گذر آنان را به شب تیره مبدل خواهد کرد. "وَسَیَعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون

سید مجتبی حسینی

نمایده مقام معظم رهبری در عراق
و نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha