دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز-عضو خبرگان رهبری

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: عاقبت فرزندان خمینی و خامنه ای همچون سردار حاج قاسم سلیمانی چیزی جز شهادت نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به دست تروریست های آمریکایی اظهار داشت: البته انتظار از آمریکای جنایتکار و صهیونیسم جهانی جز این نیست که عزیزانی چون حاج قاسم و ابومهدی المهندس که در برابر استکبار و نظام سلطه ایستاده و با همت و عزم خویش و اراده انقلابی جوانان جبهه مقاومت اسلامی، باعث شکست تروریست ها و حامیان آن ها شده اند را به شهادت برساند.

وی با بیان این که عاقبت فرزندان خمینی و خامنه ای ، چیزی جز شهادت در راه خدا نیست، گفت: آمیخته شدن خون پاک فرمانده دلیر و شجاع ما با فرماندهان حشدالشعبی نشان دهنده اتحاد بیشتر ملت ایران و عراق است که هم اکنون در جبهه مقاومت مشغول نبرد با آمریکا و صهیونیسم جهانی هستند.

رئیس دانشگاه قم همچنین افزود: این استقامت ها با اهدای خون های مطهر، انگیزه بیشتر و سرعت مضاعف تری به جبهه مقاومت اسلامی می بخشد و ان ‌شاءالله با عزم و اراده آهنین جوانان عزیز کشورهای اسلامی به خصوص جوانان ایران اسلامی ، به زودی شاهد محو غده سرطانی اسراییل غاصب از منطقه و شکست آمریکا خواهیم بود.

وی بیان داشت: قطعاً خون پاک این شهیدان عزیز، بسترساز و زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) خواهد بود و لذا باید شهادت حاج قاسم را به ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری هم تسلیت و هم تبریک گفت.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha