جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمود الله مرادی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: در شرایط جنگ نرم و اقتصادی امروز، وظیفه امران به معروف و ناهیان از منکر حراست از خون شهدا، دستاوردهای انقلاب، نظام و رهبری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان، محمود الله مرادی، در جلسه روسای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات شهرستان بیجار که در سالن همایش نور اداره سازمان تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه در دهه بصیرت قرار داریم، دعوت از مردم برای حضور در صحنه های مختلف انقلاب به عنوان یکی از بزرگترین معروفات حفظ نظام اسلامی محسوب می شود.

وی افزود: سازمان های اطلاعاتی جبهه استکبار پنج طرح، برنامه ریزی کرده اند تا به خیال خام خود موجبات براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان ادامه داد: چارچوب طراحی شده پنجگانه آنان یکی بحث ضرورت کنار آمدن با کدخدا به عنوان تنها گزینه نجات کشور است و این امر را القا می کنند که اگر شما پیشرفت و آبادانی می خواهید، حتماً باید با آمریکا ارتباط داشته باشید.

الله مرادی یادآور شد: طرح دوم ایجاد خطای محاسباتی در تصمیم گیری در سه حوزه نخبگان، مردم و مسئولین است یعنی کاری کنند که مسئولین نتوانند تصمیم درستی بگیرند و اگر تصمیم درستی هم گرفتند، نتوانند اجرا کنند.

وی بیان کرد: بحث سوم تلاش برای فرسایش ظرفیت های نظام در داخل، تفرقه بینداز و حکومت کن است که با ایجاد بحث های مذهبی، قومیتی، جناحی و غیره آنها را به جان هم بیندازند و مردم را از نظام و انقلاب خسته کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: چهارمین طرح از این برنامه پیوند زدن مشکلات معیشتی مردم به جهت گیری های سیاست خارجی و سعی در القای این مسئله که هر مشکلی که در داخل به وجود می آید دلیلش تحریم است و این در صورتی است که مسئولان دولت فعلی ما بارها اعلام کرده اند که ۲۰ درصد از مشکلات ما خارجی و به واسطه تحریم ها است و ۸۰ درصد امورات ما در داخل کشور انجام می شود و پنجمین برنامه طراحی شده دشمن نیز این است که برای حل مشکلات اقتصادی باید سیاست های اصولی خارجی را تغییر داد.

الله مرادی در ادامه با بیان اینکه ما شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و دفاع از مستضعفین جهان را دادیم و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی امروز تمام تلاش خود را بکار برده اند و میلیاردها دلار بودجه در نظر گرفته اند تا جبهه مقاومت را از بین ببرند، اظهار داشت: برای این موارد شش راهکار را تدوین کرده اند، خروج آمریکا از برجام اولین مرحله بود، کار آمریکا با عربده کشی شروع شد و اروپایی ها هم با وقت کشی این پروسه را ادامه دادند و دومین مرحله بالا رفتن قیمت دلار بود، سومین مورد ایجاد نارضایتی عمومی و آوردن طبقات پایین جامعه به صحنه اعتراضات که در همین فتنه اخیر مشاهده کردیم.

وی افزود: در اصل بازنگری قیمت بنزین بحثی نیست، اما در نحوه اجرا انتقاداتی هست که مسئولان باید برای آینده فکر اساسی کنند ولی انتقاد با اغتشاش و آتش زدن اماکن عمومی و منازل مردم فرق می کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان ادامه داد: چهارمین مرحله ایجاد تورم در حد ورشکستگی کشور، پنجم جلوگیری از بازگشت ایران به فناوری هسته ای و ششمین مورد هم به چالش کشیدن کل نظام و معرفی کردن رهبر نظام به عنوان مسئول اصلی مشکلات است.

الله مرادی با بیان اینکه متاسفانه امروزه برخی افراد خواسته و یا ناخواسته سعی در معرفی کردن رهبری به عنوان مقصر اصلی مشکلات کشور هستند، یادآور شد: رهبر انقلاب در دل مردم دارای جایگاه عمیقی است، ولی متاسفانه امروزه برخی افراد خواسته و یا ناخواسته با زیر سؤال بردن این جایگاه مقدس که ستون خیمه انقلاب است، سعی در معرفی کردن رهبری به عنوان مقصر اصلی مشکلات کشور هستند.

وی بیان کرد: دشمن برای رسیدن به این هدف دو مورد را در دستور کار خود قرار داده است، اول نفوذ و دوم ترور شخصیت های ارزشی و انقلابی را در دستور کار خود قرار داده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه حذف فیزیکی مسئولان یکی از آن اهداف شوم جبهه استکبار است که به شدت به دنبال اجرایی کردن آن است، گفت: ترور شخصیت ها یعنی کاری بکنند مردم به آن دسته از افراد که انقلابی و ارزشی هستند، بدبین بشوند و دشمن در واقع به دنبال تغییر جایگاه های افراد ارزشی با غیر ارزشی است و در این زمینه باید عموم مردم بدانند که جبهه استکبار طراحی بلند مدت چهل ساله داشته است و در این زمینه با قرار دادن افراد نفوذی خود در راس مسئولان می خواهند امیال و اهداف خود را در یک جامعه اسلامی به صورت کامل پیاده کنند.

الله مرادی اظهار داشت: جبهه استکبار در نفوذ جریانی، در بین سه قشر مردم، نخبگان و مسئولان به دنبال آن است تا اشتباه محاسباتی پیش بیاید، یعنی مردم واقعیت را خلاف آن آنگونه که هست متوجه شوند و آنگاه با موج سورای بر وضعیت پیش آمده برنامه و اهداف بلند مدت خود اجرا کنند، لذا وظیفه امر به معروف و نهی از منکر در این برهه از زمان و شرایط حراست از خون شهدا، دستاوردهای انقلاب، نظام و رهبری نظام است.

وی افزود: انقلاب اسلامی باید در مسیر ارزشی خود ادامه پیدا بکند، چون تنها حکومتی هست که در حال حاضر به دنبال پیاده سازی سازی دستورات قرآن کریم، روش و سلوک انبیاء و ائمه اطهار (ع) به طور کامل است و چون جبهه استکبار به این نتیجه رسیده است که اگر در مقابل جبهه ای مقاومت در محیط پیرامون جمهوری اسلامی ایران نیاستد بساط آنها زباله دان تاریخ است که قطعاً ان شاءالله همین نیز خواهد بود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: امروز مهترین امر به معروف این است که مسئولان خودشان را به عنوان خدمتگزار مردم پاسخگوی مشکلات آنها بدانند و در شرایط کنونی باید به مردم حق بدهند که حداقل کاری را که می توانند انجام دهند احترام متقابل وروی خوش با آنان باشد حتی اگر نتوانند مشکل آنها را بر طرف کنند.

الله مرادی یادآور شد: اگر امر به معروف و نهی از منکر بر کشور حاکم شد و همه یکدیگر را در اجرای فریضیتن امر به معروف و نهی از منکر یاری بکنیم بدانید خیلی از مشکلاتی که امروزه در جامعه وجود دارد حل خواهد شد و اگر چنین نکردیم آنگاه اشرار بر ما حاکم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha