جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری مراسم بزرگداشت سپهبد شهید، حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش از سوی بسیج طلاب و مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران  استان بوشهر خبر داد.

حجت الاسلام رضا خدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر از برگزاری مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش از سوی بسیج طلاب و مدیریت حوزه های علمیه برادران و خواهران  استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این مراسم همزمان با یادواره شهدای روحانی استان و با حضور نماینده ولی فقیه، فردا یکشنبه، ساعت ۸:۳۰ صبح در حسینیه عاشقان ثار الله بر گزار می شود.

امام جمعه چغادک همچنین از برگزاری مراسمی در شهر چغادک به همین مناسبت خبر داد و گفت: این مراسم یکشنبه شب بعد از نماز مغرب وعشا در مصلی جمعه شهر چغادک برگزار می شود.

وی همچنین از عموم مردم شریف و داغدار استان، سازمان ها، ادارات و نهاد ها به ویژه روحانیون و طلاب، جهت شرکت در این مراسم دعوت کرد.

حجت الاسلام رضا خدری در ادامه افزود: تاوان خون سردار شهید سلیمانی نابودی اسرائیل و زوال آمریکا است؛ خداوند همیشه بن بست های جبهه حق را با شهادت بهترین ها باز کرده است؛ شهید سلیمانی چراغ فروزانی خواهد شد برای هزاران مجاهد عاشق شهادت در تمام دنیا. 

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: جهاد جبهه حق با جبهه باطل به نقاط حساسی رسیده است و دشمن به خوبی این مسأله را درک کرده است. آمریکا و اسرائیل به خوبی می دیدند که سردار سلیمانی و رزمندگان فداکار اسلام راه های نابودی اسرائیل و زوال آمریکا را هموار کرده اند به همین دلیل بزدلانه و از روی ترس دست به این اقدام جنایتکارانه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha