جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
عابدین رستمی

حوزه/ امام جمعه قروه با اشاره به شهادت سردار سلیمانی، گفت: آمریکا با این جنایت ضدبشری خود عملا به کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت اعلان جنگ کرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم گرامیداشت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی امروز در شهرستان قروه برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام عابدین رستمی بیان کرد: سردار سلیمانی و همرزمانش به آنچه که از خداوند می خواستند رسیدند، ولی در این میان غرور برخی ها شکست.

امام جمعه قروه اظهار کرد: آمریکا با این جنایت ضدبشری خود عملاً به کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت اعلان جنگ کرد.

 استاد حوزه علمیه استان کردستان تاکید کرد: یکی از بزرگترین اشتباهات آمریکایی ها این است که دشمنی های خود را علنی می کنند و این امر بارها زمینه شکست آنها را مهیا کرده است.

حجت الاسلام رستمی تاکید ادامه داد: بی شک با شهادت سردار سلیمانی محور مقاومت منسجم تر از هر زمان دیگری شده است و دشمن باید هزینه این حماقت خود را پرداخت کند.

وی تاکید کرد: خون سردار با برکت بود و به زودی آثار و برکات خون سردار «شهید سلیمانی» را با اتحاد بیشتر جهان اسلام خواهیم دید.

حجت الاسلام رستمی گفت: شهادت سردار سلیمانی شبیه شهادت شهید «بهشتی» است، چرا که بهشتی جامعه را تصفیه کرد و انسجام به وجود آورد و همین انسجام با شهادت «قاسم سلیمانی» شکل گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha