جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاج قاسم سلیمانی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سید عابد حسین الحسینی در سخنرانی خود در تجمع اعتراض آمیز به مناسبت ترور سردار قاسم سلیمانی در پاراچنار گفت: شهید سردار سلیمانی تنها یک فرد نبود، بلکه یک ملت بود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین سید عابد حسین الحسینی سناتور سابق پاکستانی در سخنرانی خود در تجمع اعتراض آمیز به مناسبت ترور سردار قاسم سلیمانی توسط تروریست های آمریکایی در پاراچنار گفت: شهید سردار سلیمانی تنها یک فرد نبود، بلکه در ذات خود یک ملت بود.

وی افزود: دشمن وقتی از همه جانب در مشکلات گرفتار بود شهید مطهری را شهید کرد، و فکر می‌کردند با این کار آنها انقلاب سقوط میکند و پس از آن هم رئیس جمهور و نخست وزیر ایران شهید رجائی و باهنر را ترور کردند، بعد به مجلس حمله کردند و حتی به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای هم سوء قصد کردند، اما نقلاب و ایران بیش از پیش در راه پیشرفت قدم برداشت.

وی افزود: صدام هشت سال جنگ را به ایران تحمیل کرد، اما دشمنان به اهداف شومشان نرسیدند و انقلاب مستحکمتر شد و همچون یک قدرت مطرح در جهان ظاهر شد و خار چشم دشمنان شد و امروز نگاه مظلومین و محرومین به طرف ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha