پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علمای یمن

حوزه/ انجمن علمای یمن طی بیانیه ای شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس و دوستان ایشان را به دست دشمن آمریکایی محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، انجمن علمای یمن در بیانیه خود ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و المهندس، بر حق ایران و عراق در واکنش علیه آمریکا تأکید کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

انجمن علمای یمن تجاوز ظالمانه آمریکا که منجر به شهادت سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس جانشین فرمانده حشد الشعبی و دوستان آنان شد را پی گیری کرده است.

انجمن علما این شهادت را به خانواده های شهدا، ملت ایران و عراق و رهبران آن تسلیت و تبریک می گوید و این حمله را هدف قرار دادن تمامی مجاهدان، مردان مقاومت، آزادگان و انسان های شریف امت اسلامی می داند.

علمای یمن این حمله ظالمانه را محکوم کرده و بر همبستگی، حمایت و تأیید خود از حق ایران و عراق در واکنش علیه دشمن آمریکایی تأکید می کنند و برای آزادی عراق از دست باقی مانده های اشغالگران آمریکایی به جهاد فی سبیل الله تشویق می نمایند.

خون این شهدا که به دست دشمن آمریکایی ریخته شد، به خواست خداوند به کابوسی برای آمریکایی تبدیل خواهد شد  و انگیزه ای خواهد بود برای آزادگان امت و محور مقاومت تا برای بیرون راندن نیرو های اشغالگر و نظام های مزدور حرکت کند و خداوند یاری خود را به مستضعفین مجاهد ارزانی دهد. (وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی ٱلَّذِینَ ٱسۡتُضۡعِفُوا۟ فِی ٱلۡأَرۡضِ وَنَجۡعَلَهُمۡ أَئمَّةࣰ وَنَجۡعَلَهُمُ ٱلۡوَارِثِینَ)

انجمن علمای یمن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha