شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ تجمع علمای مسلمان لبنان گفت: این گمان که ایران از واکنش راهبردی به ترور سردار سلیمانی دست بر می دارد، خیال خام است و این ترور ظالمانه، فرصت مناسبی برای اتخاذ اقدامات عملی در جهت حذف رژیم اسرائیل است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تجمع علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای گفت: این گمان که ایران با وعده برداشتن تحریم ها یا تأمین هدفی که مایه آرامش و سکوت مردم شود از واکنش راهبردی به ترور سردار سلیمانی دست بر می دارد، خیال خام است و همگی باید بدانند این ترور ظالمانه که تأثیر عمیقی بر محور مقاومت و ملت گذاشت، فرصت مناسبی برای اتخاذ اقدامات عملی در جهت حذف رژیم اسرائیل است.

تجمع علما از اقداماتی که جمهوری اسلامی ایران در چارچوب واکنش به جنایت ظالمانه ترور فرماندهان شهید سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس اتخاذ خواهد کرد، حمایت نمود و اقدام تاریخی عراق را در اخراج نیرو های بیگانه از عراق به پارلمان عراق تبریک گفت.

این تجمع تصریح کرد: مشارکت مردم ایران، عراق، لبنان و جهان اسلام در تظاهرات میلیونی به دشمنان امت و دشمنان محور مقاومت ثابت کرد که ملت های امت ما با رهبران خود همبستگی دارند و به حقوق خود متمسک بوده و تن به خواری و ذلّت نمی دهند.

علمای لبنان بیان داشتند: تمامی تلاش های آمریکا برای بیان عدم نارضایتی و نگرانی ملت ها، یک ادعای دورغین برخی از طرف های حمایت شده و مزدور است و هرگز نخواهند توانست در برابر محور مقاومت بایستند.

تجمع علمای مسلمان از مشارکت فلسطینی ها در تشییع شهدای مقاومت در تهران و سخنرانی اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که در گفته بود این شهدا، شهدای قدس هستند، قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha