جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هیئت علمای بیروت

حوزه/ هیئت علمای بیروت واکنش ایران به تجاوز آمریکایی را تبریک گفت و افزود: پاسخ نیرو های ایرانی واکنشی طبیعی، قانونی و قابل توجیه به حمله تروریستی آمریکا است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئت علمای بیروت در پیامی واکنش ایران به تجاوز آمریکایی که منجر به شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس شد را تبریک گفت و افزود: پاسخ نیرو های ایرانی واکنشی طبیعی، قانونی و قابل توجیه به حمله تروریستی آمریکا است.

این هیئت اشاره کرد: حکومت جمهوری اسلامی ایران از عزت، اقتدار و کرامت ملّی بهره مند است و حضور میلیونی و تاریخی مردم در تشییع شهید سردار سلیمانی بیانگر این مسئله است.

هیئت علمای بیروت افزود: این حضور در مراسم تشییع به معنی حمایت از واکنش به هرگونه تجاوز به حاکمیت کشور و خط بطلانی است بر تمامی دورغگویی ها و یاوه گویی های آمریکا در جلوه دادن مخالفت مردم با نظام جمهوری اسلامی است.

علمای بیروت نسبت به پیامد های رفتار احمقانه دولت آمریکا در تجاوز علیه حق ملت های منطقه هشدار داد و گفت: این تجاوز ها راه را برای افزایش واکنش ها و شکست هیبت نیرو های آمریکا در منطقه باز می کند و باعث عقب نشینی آن از کشور های ما می شود.

این هیئت در پایان تأکید کرد: دولت مستکبر آمریکا بداند که واکنش به جنایت های آن در حمله به پایگاه های نظامی آن، اولین درس در عرصه مقابله است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha