جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مقاومت

حوزه/ شیخ هاشم ابوخمسین گفت: گردان های حزب الله، النجباء، گردان های اهل الحق ،بدر ،جهاد اسلامی ،انصار الله حزب الله همگی اعلام آمادگی کردند که منتظر اشاره ولی فقیه برای انتقام بزرگ این جنایت هستند.

به گزارش سرویس بین الملل حوزه، بعد از حمله یک هفته پیش آمریکا به مقر حشد الشعبی در منطقه القائم عراق که 30 شهید و تعدادی زخمی بر جای گذاشت "شهید ابومهدی المهندس" معاون حشد الشعبی اعلام کرده بود که خون شهدا و جانبازان هدر نخواهد رفت و نیروهای آمریکایی در عراق پاسخی شدید و کوبنده دریافت خواهند کرد. ابو احمد البصری فرمانده نظامی گردان حزب الله نیز اعلام کرد: نیروهای ما آماده هستند تا پایگاه‌های نیروهای اشغالگر آمریکا را تخریب کرده و نیروهای آنها را نابود کنند و ما در انتظار دستورات خواهیم بود.

در پی این حادثه گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کردند: «کلاغ‌های شوم و شرور آمریکایی در تجاوزی آشکار، فرزندان مدافع وطن را در مرزهای غربی هدف قرار دادند که این اقدام تجاوزی آشکار به حق حاکمیت حکومت و کرامت انسانی ملت عراق است. گردان‌های حزب‌الله در برگی تازه از دفتر عزت و آزادگی، از نیروهای نظامی و امنیتی، نیروهای مردمی و ملی خواستند تا دشمن آمریکایی را از عراق بیرون برانند».

چند روزی از اعلام گروه های مقاومت برای متحد شدن علیه اشغالگران آمریکایی نگذشته بود که آمریکا در عملیاتی تروریستی دوتن از فرماندهان ارشد مقاومت ایران و عراق حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را در بغداد به شهادت رساندند. پس از محکومیت گسترده منطقه ای و بین المللی این جنایت بزرگ گروه‌های مقاومت در کل منطقه آمادگی خود را برای انتقام سخت از آمریکایی ها اعلام کردند.

در همین راستا سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، با حجت الاسلام هاشم ابوخمسین روحانی مجاهد عراقی به گفت و گو پرداخت.

وی با اشاره به شهادت دوتن از شهدای فرمانده مقاومت اسلامی "شهید سردار سلیمانی" و "شهید ابو مهدی المهندس" گفت: به امت اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی در ایران، عراق سوریه، لبنان و یمن و تمام آزادگان جهان عروج دو برادر شهید و مجاهد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدا(رحمهم الله) را تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: این شهدا پیرو راه امام خمینی(ره) و راه امام حسین(ع) بودند همچنانکه امام حسین(ع) فرمودند: شهادت در راه خدا کرامت ما است .

شهادت فرماندهان مقاومت نقطه عطفی در تاریخ و آغاز زوال اسرائیل است

روحانی مجاهد عراقی گفت: عروج و شهادت این دو شهید بزرگوار دشمنان را به سراشیبی زوال و نابودی می رساند و نقطه عطف در تاریخ و جنبش مقاومت اسلامی و خاورمیانه خواهد بود  و خون این شهدا آغاز حرکت به سمت آزادی فلسطین و اتحاد بزرگ و یکپارچگی بزرگ شیعیان خواهد بود.

ابوخمسین تصریح کرد: چند روز قبل از این حادثه گردان های مقاومت اسلامی در عراق منتظر اشاره و اجازه برای سرکوب خیانت کاران اشغالگر آمریکایی بودند و اگر دخالت رئیس جمهور عراق و نخست وزیر نبود، شهدایی مثل شهید سلیمانی و شهید المهندس شهید نمی شدند.

گروه های مقاومت گوش به فرمان ولی فقیه برای انتقام سخت از آمریکا هستند

روحانی مجاهد عراقی گفت: کتائب حزب الله، النجباء،العصائب الحق ،بدر ،جهاد اسلامی ،انصار الله حزب الله همگی اعلام آمادگی کردند که منتظر اشاره ولی فقیه برای انتقام بزرگ این جنایت هستند که ان شاءالله کل منطقه را فرا خواهد گرفت و آن را به سرزمین عدل و تحقق عدالت تبدیل می کند.

وی افزود: هر قطره از خون شهدا به ثمر خواهد نشست و خداوند هر دو شهید گرانقدر  را رحمت کند و بر هردوی آنها درود می فرستیم؛ روزی که متولد شدند و روزی که به شهادت رسیده و روزی که زنده و محشور می شوند.

خون شهدای فرماندهان مقاومت امنیت آمریکایی ها در منطقه را به مخاطره می اندازد

شیخ ابو خمسین با اشاره به تاثیرات سیاسی این جنایت بزرگ آمریکا گفت: در سطح سیاسی این جنایت تاثیراتی بزرگی داشته است که اولین تاثیر آن از داخل آمریکا  آغاز شد. رفتار احمقانه و بی خردانه رئیس جمهور آمریکا که هیچ بهره ای از عقل و دیپلماسی ندارد امنیت آمریکایی ها در خاورمیانه را به مخاطره انداخته و مسئولیت آن بر عهده آمریکا هست.

وی با اشاره به اتفاقات چند روز قبل حمله تروریستی آمریکا در بغداد گفت:  از روز قبل از شهادت این دو فرمانده مقاومت جنبش های اسلامی آماده بودند و از نیروهای ذخیره خواسته شده بود که به کتائب حزب الله بپیوندند و آماده مقابله و جنگ با نیروهای اشغالگر آمریکایی شوند.

شیخ هاشم ابو خمسین روحانی مجاهد عراقی که خود در جبهه های جنگ علیه داعش مشارکت داشته در پایان گفت: ان شاءالله این خون ها تاثیرات مثبتی  در زوال اسراییل  به تعبیر امام خمینی(ره) این غده سرطانی خواهد گذاشت و شوکت شیطان بزرگ آمریکا را در هم خواهد شکست .

گفت و گو از وجیهه سادات حسینی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha