جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهیدان سردار سلیمانی و المهندس

حوزه/ "اکرام المحاقری" نویسنده و روزنامه نگار یمنی گفت: یمن انتقام خون شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را خواهد گرفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، "اکرام المحاقری" نویسنده و روزنامه نگار یمنی با بیان اینکه یمن انتقام خون شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را خواهد گرفت، اشاره کرد: رهبران شهید، شعله انقلابی هستند که تنها در صورت نابودی اشغالگران و رفتن آنها از منطقه، به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه مقاومت یمن در عملیات پاسخ به متجاوزان و انتقام شهیدان سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس قرار دارد، افزود: شهادت این فرماندهان، راه را برای آزادی سرزمین و مقدسات اسلامی هموار می‌کند.

این نویسنده یمنی ادامه داد: شهادت این فرماندهان بزرگ، انگیزه‌ای برای تحقق اهداف بزرگ به شمار می‌رود که آن شهیدان برای تحقق آن تلاش کردند و خون آنها طوفانی به راه خواهد انداخت که تاج و تخت ستمگران، رژیم‌های خیانتکار و مزدور، در رأس آن آمریکای اشغالگر را به زیر خواهد کشید.

المحاقری در پایان تصریح کرد: مقاومت یمن این مسیر را با اراده و جهاد تا رسیدن به پیروزی ادامه خواهد داد؛ چراکه اینجا مسئله مرتبط با یک شخص نیست، بلکه تأثیر و فرهنگ آن است و دشمن این را خوب درک می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha