یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ روحانیون نقده تاکید کردند: آمریکا بداند که حمله جنایتکارانه علیه سردار سلیمانی، بزرگترین خطای راهبردی آن هادر منطقه غرب آسیا بوده و از تبعات این اشتباه محاسباتی به آسانی رهایی نخواهد یافت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، طلاب، روحانیون و علمای شهرستان نقده با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و سردار ابومهدی محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم ایران، بر استمرار راه مقاومت تاکید کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

مدیریت مدرسه علمیه امام صادق (ع)، علما و روحانیون شهرستان نقده، شهادت سردار رشید اسلام، فرمانده غیور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، حامل نشان عالی ذوالفقار و دیگر فرماندهان مبارزه با تروریسم به ویژه مجاهد خستگی‌ناپذیر شهید ابومهدی المهندس را به امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، سلحشوران مقاومت اسلامی، همرزمان و خانواده وی و تمامی ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایند.

سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، مایه عزت و افتخار نه فقط ایرانیان بلکه تمامی مسلمانان ومستضعفان تحت ستم در سراسر عالم بود. شهادت این بزرگ فرمانده مقاومت اگرچه ضایعه بزرگی برای جهان اسلام و مردم بزرگ ایران به شمار می‌رود اما به تعبیر امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی هر پرچمی که از دست توانای سرداری بیافتد سردار دیگری آن را برخواهد داشت .

مگر با شهادت سرداران بزرگی که این ملت تاکنون تقدیم کرده است، خدشه‌ای در حرکت نیروهای مسلح و توانمندی‌های دفاعی کشور پیش آمد که اکنون و با شهادت حاج قاسم سلیمانی پدید آید؟ آمریکا بداند که حمله جنایتکارانه بر علیه سردار سلیمانی، بزرگترین خطای راهبردی آن کشور در منطقه غرب آسیا بوده و آمریکا از تبعات این اشتباه محاسباتی به آسانی رهایی نخواهد یافت .

همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند، انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک سردار سلیمانی آغشته کردند. این جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد. بدون تردید خط جهاد و مقاومت با انگیزه‌ای مضاعف ادامه پیدا خواهد کرد و درخت مقاومت هر روز تنومند تر و شکوفاتر خواهد شد. پیروزی از آن مجاهدان این راه مبارک است و آنانکه به این جنایت دل خوش کرده‌اند بدانند که این گونه اقدامات کور و بزدلانه اراده جمهوری اسلامی ایران را در تداوم بدون تنازل سیاست مقاومت فعال قوی‌تر نموده و تلخکامی آنان را زود و شدید خواهد کرد.

بدون شک این جنایت، انتقام داعش و تروریست‌های تکفیری از فرماندهان بزرگ مبارزه با تروریسم بود که به دست آمریکا علیه نمادهای افتخارآمیز اضمحلال تروریسم در عراق و سوریه صورت گرفت. در هم آمیختن خون فرماندهان سرافراز ایرانی و عراقی در این مسیر نورانی، نمادی از پیوند ناگسستنی دو ملت ایران و عراق در آینده خواهد بود.

و لاتهنوا فی ابتغاء القوم ان تکونوا تالمون فانهم یالمون کما تالمون و ترجون من الله ما لایرجون و کان الله علیما حکیما

مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام، پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهرستان نقده
انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha