پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
صفوی

حوزه/ دستیار فرمانده معظم کل قوا با تاکید بر اینکه روزها و شب های سختی در انتطار آمریکا و انگلیس است، تصریح کرد: آمریکا مجبور است به زودی منطقه را ترک کند و قطعاً انتفام خون حاج قاسم و ابومهدی را خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی، عصر امروز در اجتماع بزرگ مردم اصفهان که در محکومیت ترور سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با اشاره به حماسه آفرینی مردم اصفهان اظهار کرد: امروز همه آمده اید تا از سردار بزرگ اسلام قدردانی کنید.

وی با بیان اینکه با شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، هزاران جوان ایرانی و عراقی جایگزین این راه خواهند شد، خاطرنشان کرد: با شهادت مظلومانه شهدا، هزاران چشمه نور در حیات اسلام جوشیده و خروشیده است.

دستیار فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه خون جوانان از این اقدام خبیثانه آمریکا به جوش آمده و ارواح طیبه شهدا پیکره امت منطقه را از سردی و افسردگی و سازش با ظالمان خارج کرده، عنوان کرد: سوزش دل ها و عزای عمومی منحصر به ایران نیست، بلکه متعلق به کل منطقه است.

وی رهبر انقلاب اسلامی را محبوب دل ها دانست و افزود: گفتار و رفتار رهبر معظم انقلاب در دل همه ملت ها نفوذ دارد و امروز در سراسر جهان دل های روشن و صاحب عقل منطق این جنایت را محکوم می کنند.

سردار رحیم صفوی با بیان اینکه حتی در خود آمریکا این جنایت را محکوم می کنند، تصریح کرد: چندین هزار نیروی آمریکایی از ترس مقاومت در لانه های خود رفته اند و ترس از انتفام دارند و این ترس زمینه ساز شکست آن ها است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در سخنرانی یک خطیب ناطق و حماسه سرا بود، عنوان کرد: ایشان از فرماندهان به نام جنگ بود و در سخت ترین شرایط نقش تعیین کننده ای در اجرای تدابیر مقام‌معظم رهبری در شورای امنیت ملی برای جلوگیری از جنگ داشت.

مشاور فرمانده معظم کل قوا  درباره ویژگی های سردار شهید سلیمانی، عنوان کرد: حاج‌قاسم سلیمانی دوست و همرزم فرماندهان اصفهان همچون خرازی و کاظمی بود؛ سردار سلیمانی همواره برسر قبر این دو بزرگوار حاضر می شد و شهادت را از خداوند طلب می کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی انسانی بود که تفکر قرآنی و اسلامی داشت و پیرو خط امام و رهبری بود؛ سیاستمداری بود که با رهبران کشورهای منطقه صحبت می کرد  و همیشه از منطق سیاسی بهتری برخوردار بود.

رحیم صفوی تاکید کرد: شهید قاسم سلیمانی  یک انسان خاکی، مهربان و بسیجی بود و هرگاه نام حضرت زهرا(س) می آمد بی اختیار اشک می ریخت؛ او رفتار و اخلاق محمدی داشت.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی با کمک ابو مهدی المهندس کمک زیادی برای نابودی داعش داشت، ابراز کرد: داعشی ها جنایت های بسیار زیادی داشتند و انسان ها را زنده زنده آتش می زدند، این سلیمانی بود ‌که داعش را از منطقه خارج کرد.

دستیار فرمانده معظم کل قوا  با بیان اینکه داعشی ها آنقدر احمق بودند که به دنبال ضربه زدن به اسلام و انقلاب بودند، تصریح کرد: سلیمانی در برابر آن ها ایستاد و حدود ۴۰ سال مجاهدت بی امان و پس از دفاع مقدس هم دائم در خط مقدم مبارزه با دشمن بود.

وی با اشاره به اینکه از زمان ابتدای انقلاب رئیس جمهوری به اندازه ی ترامپ ناپاک و خبیس وجود نداشته است، ابراز کرد: منطق ترامپ این است که حاج قاسم سلیمانی به دنبال ایجاد ناامنی برای آمریکا است و این که بر این باور بود که در مسائل سوریه و دیگر کشورها دخالت می کند.

رحیم صفوی با بیان اینکه این آمریکا است که در عراق، یمن، سوریه و ... دخالت می کنند و جنایت های بسیاری در این کشورها انجام داده است، یادآور شد:  آنها چند صد هزار نفر از مردم منطقه را کشتند و ۹‌میلیون نفر را آواره کردند؛ این آمریکا بود که دستور حمله به یمن را داد.

وی با طرح این سؤال که آیا آمریکا در منطقه دخالت می کند یا ایران؟ ابراز کرد: امروز نیروهای ایران برای کمک به مردم مظلوم منطقه رفته و دمار از روزگار استکبار درآورده اند.

دستیار فرمانده معظم کل قوا  با بیان اینکه ترامپ بداند بزرگترین جنابت آمریکا پس ار کودتای ۲۸ مرداد و هواپیمای طبس این حادثه بود و  قطعا انتفام خون شهدا را خواهیم گرفت، تاکید کرد: خون ملت ها و جبهه ها مقاومت اسلامی به جوش آمده و آمریکاییها در افغانستان به صورت مفتضحاته فرار خواهند کرد، همان گونه که نیروهای انگلیسی را در عراق از سال ۱۹۲۰ به بعد بیرون کردند، در این روزها هم آمریکایی ها از عراق بیرون خواهند رفت.

وی با تاکید بر اینکه روزها و شب های سختی در انتطار آمریکا و انگلیس است، خاطرنشان کرد: آمریکایی های بدانند خشم ملت ایران دامان آن ها را خوهد گرفت و این ایران است که صلابت و ماندگاری دارند و آمریکا مجبور است به زودی منطقه را ترک کند.

رحیم صفوی ادامه داد: آن کسی که از عتبات عالیات، حرم حضرت زینب(س) دفاع کرد و شیوه بسیجی را در کشورهای منطقه رواج داد، حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha