جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
اعزام

حوزه/ طلاب اصفهانی با همکاری معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، برای وداع با سردار قلب ها خود را به تهران می رسانند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، مردم اصفهان در روزهای گذشته همراه و همگام با مردم شهید پرور ایران اسلامی، در سوگ و ماتم شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشسته اند و به یاد آن شهید در اجتماعات مختلف از جمله برسرمزار همرزمان آن شهید، سردار احمد کاظمی و سردار خرازی شرکت کرده اند و ضمن سوگواری، خشم و انزجار خود را از اقدام تروریستی آمریکا و جنایات خبیثانه آن علیه نیروهای حشدالشعبی و سردار سپهبد سلیمانی و همراهان آنها اعلام کردند.

براساس اعلام مسئولین کشور، مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی صبح امروز در اهواز کربلای ایران  با حضور پرشور مشتاقان شهدا انجام شد.

پس از وداع مردم سرافراز خوزستان با فرمانده شهید، پیکرهای مطهر حاج قاسم و ابومهدی و دیگر شهدای عزیز به مشهد مقدس منتقل خواهند شد تا با طواف گرداگرد مضجع نورانی حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)، مردم دیار خورشید هشتم با سردار محبوب قلب ها وداع کنند.

 پس از اتمام مراسم در مشهد مقدس، یکشنبه بعدازظهر پیکر ایشان به تهران منتقل می شود و ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۲:۳۰ مراسم وداع با شهدای مقاومت در مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

 مراسم تشییع و نماز بر پیکر سردار جبهه مقاومت از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و پس از آن پیکر ایشان از مسجد دانشگاه تهران به سمت میدان آزادی تشییع خواهد شد.

گفتنی است، به همت معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان به منظور شرکت طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان در مراسم تشییع این فرمانده دل ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امشب ۵ دستگاه اتوبوس  بعد از نماز مغرب و عشا و پس  از برگزاری مراسم کوتاه سوگواری برای آن شهید از درب حسینیه بهبهانی واقع در خیابان خواجه نظام الملک  به سمت تهران اعزام می شوند.

قابل به ذکر است برای طلاب حوزه علمیه اصفهان پیش از این پیامک ارسال شده است که چنانچه قصد شرکت در مراسم تشییع این شهید عزیز را به همراه خانواده خود دارند در واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان ثبت نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۵
    0 0
    لطفا حوزه قم نیز تعطیل شود_من هم اکنون مشهد در حرم امام رضا علیه السلام هستم و فردا اگر بخواهم تهران و قم باشم به درس نمیرسم ؛ لطفا روز دوشنبه تعطیل شود .