جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ مجمع طلاب و فضلای استان سیستان و بلوچستان، مقیم قم به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهانش پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع طلاب و فضلای استان سیستان و بلوچستان، مقیم قم شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهانش را تسلیت گفت و در این راستا پیامی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

 مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

شهادت سردار سرافراز اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همراهانشان را به حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و نایب برحقش مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و همه آزادیخواهان جهان، دو ملت بزرگ و شریف ایران و عراق و مراجع معظم در ایران و عراق و نیز خانواده و علاقمندان ایشان تسلیت می گوییم.

 بی شک ملت ایران و عراق این جنایت را که توسط شیطان بزرگ انجام شد، فراموش نخواهند کرد و به تروریست های آمریکایی پاسخ سختی خواهند داد.

شهادت این سردار عزیز باعث بیداری بیشتر مظلومان عالم و رسوایی آمریکای جنایتکار و اتحاد بیشتر امت اسلام و بویژه ملت ایران و عراق خواهد شد.

۳۱۳/۶۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha