سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
جامعةالمصطفی

حوزه/ انجمن فارغ التحصیلان جامعةالمصطفی شاخه عراق با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن ترور سردار سلیمانی و همراهانش توسط تروریست های آمریکایی با آرمان های این شهید و ارزش های راه مقاومت تجدید پیمان کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه انجمن فارغ التحصیلان جامعةالمصطفی شاخه عراق با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن ترور سردار سلیمانی و همراهانش توسط تروریست های آمریکایی با آرمان های این شهید و ارزش های راه مقاومت تجدید پیمان کرد.

ترجمه متن پیام بدین شرح است:  

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

(مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً).

با اندوه و تاسف فراوان و با قلوب دردناک خبر شهدت فرماندهان مقاومت اسلامی حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس و جمعی از مجاهدان را دریافت کردیم. این شهیدان کسانی بودند که زمین خدا و جمع بشریت را از لوث وجود ترویست های داعشی و صهیونیستی آمریکایی پاک کردند و سرانجام با حمله آمریکا در عراق، سرزمین مقدسات به شهادت رسیدند و به کاروان شهدای کربلا پیوستند.

ما با این شهدا پیمان می بندیم که از راه حق و جهاد و مقاومت در راه خدا دست برنداشته و نخواهیم داشت و این مصیبت بزرگ را به اماممان صاحب الزمان(عجل الله فرجه الشریف) و آیت الله سیستانی(دام ظله الوارف) و رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای دام ظله و دو ملت عراق و ایران تسلیت می گوییم و انا لله و انا الیه راجعون.

انجمن فارغ التحصیلان جامعةالمصطفی(ص) در عراق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha