شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ انور هاشمی از علمای کردستان

حوزه/ سید انور هاشمی از علمای کردستان گفت: ماهمه داغدار و عزاداریم و ناراحتیم و امیدواریم روزی برسد پاسخ دشمنان را بدهیم تا آنها ادب شوند و دست از این بازی ها بردارند.

سید انور هاشمی از علمای استان کردستان در گفت و گو با خبرنگار بین الملل حوزه گفت: ترور شهید سردار سلیمانی به دست آمریکا  جریانی است که  تازگی ندارد. از روزی که جمهوری اسلامی ایران در راه اسلام وارد میدان شد این جماعت به مخالفت با نظام جمهوری اسلامی پرداخته و با بهانه های مختلف در صدد از بین بردن ایران یا وارد کردن  خدشه ای به آن بر آمدند و در راس دشمنان ایران شیطان بزرگ آمریکا قرار دارد .

وی افزود: نظر و دیدگاه ما  صلح، صلاحیت، همزیستی مسالمت آمیز با همه انسان ها است واسلام حقیقی این است. اما آنها اسلام خودشان  که همان آدمکشی، ترور و آدم ربایی است را قبول دارند که ما آن را نمی پذیریم.

شیخ انور هاشمی خاطر نشان کرد: از نظر من و از نظر تمام انسان های مسلمان  و وارسته این حادثه بسیار تکان دهنده بود و مطمئنیم بی جواب نخواهد بود، چون خداوند هیچ وقت ظلم را نمی پذیرد "و الله لایهدی القوم الظالمین" خداوند هرگز قوم ظالمان را هدایت می کند.

وی با تاکید بر این مطلب که ما در عراق جز خدمت انجام نداده بودیم افزود: ما می خواستیم در عراق امنیت، آسایش و رفاه بر قرار کنیم و در آنجا به دنبال تصرف و سلطه گری نبوده و نیستیم بلکه با آنها همکاری کرده و در مقابل دشمنان ایستادیم.

وی با اشاره به  ترور شهید سردار سلیمانی و جمعی از همراهانشان گفت: ماهمه داغدار و عزاداریم و ناراحتیم و امیدواریم  روزی برسد پاسخ دشمنان را بدهیم تا آنها ادب شوند و دست از این بازی ها بردارند.

هاشمی ادامه داد: این مسئله ناخوشایند و جانسوز برای همه ملت ایران مخصوصا برای کردستان هست و  امیدواریم خداوند توفیق دهد تا بتوانیم جواب این شیطنت ها را به نحو احسن بدهیم .

وی با اشاره به شخصیت برجسته شهید سردار سلیمانی گفت: ایشان شخصیت والایی داشت به طوری که در مدت کمی به دنیا معرفی شد ومردم  جهان  از او تعریف می کردند .دشمنان از او ناراحت بودند و بی نهایت بزرگوار بود و زمان می برد تا کسی مثل ایشان پیدا شود.و مصداق این شعر هستند؛ سال ها  وقرنها باید سرودن این سخن     بایزیدی در خراسان و اویسی در قرن  .

وی در پایان گفت:  رهبر معظم انقلاب استاد  و عارفی بزرگ هستند و می دانند چه  کسی را به جای ایشان معرفی کنند که در مسیر ایشان قدم بردارد. ما دست به دست هم می دهیم و در راه ایشان حرکت می کنیم و نا امیدی نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha