جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
گفتگو

حوزه/ امام جمعه قزوین با قدردانی از حضور بی نظیر و به یادماندنی ملت ایران در تشییع شهید سپهبد سلیمانی، گفت: انصافا ملت همیشه بصیر در مراسم تشییع شهدای مقاومت حماسه آفریدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام، گفت: شهید سلیمانی قدم در مسیر اجرای فرامین الهی برای نجات همه مستضعفان جهان قدم برداشت و در این مسیر ارزشمند به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امروز همچنان شاهد ظلم و جنایت استکبار به سرکردگی آمریکا هستیم که از داخل کاخ سفید برای تجاوز به کشورها تصمیم می گیرند، ولی این بار بدانند که انتقام سخت و دردناکی در انتظار آنان است.

وی عنوان کرد: سلیمانی قدرتش را از ایمان و تقوا گرفته بود و انسان متقی پیش همه عالم محبوب است؛ در  عراق و دیگر کشورهای جهان همه از این حادثه متاثر هستند، چرا که این شهید والامقام و شجاع الگوی جوانمردی و فریادرسی بود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ادامه داد: این وعده خداست که مجاهدان مرگ ساده و عادی نخواهند داشت و شهید سلیمانی هم از این قاعده مستثنی نبود و با افتخار به دیدار معبود شتافت.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: انقلاب اسلامی الگویی عملی در مقابله با زیاده خواهی استکبار است و موجب بیداری سایر ملل نیز شده است.

ملت ایران در مراسم تشییع شهید سلیمانی حماسه آفریدند

 امام جمعه قزوین ضمن قدردانی از حضور بی نظیر و به یادماندنی ملت ایران در تشییع شهید سپهبد سلیمانی، بیان کرد: انصافا  ملت همیشه بصیر در  مراسم تشییع شهدای مقاومت حماسه آفریدند.

وی ادامه داد: این حضور نشان دادکه بعد از 40 سال، مردم با تمام وجود فرق بین انسان های انقلابی و غیر انقلابی را تشخیص می دهند.

انتهای پیان

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha