دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تسلیت

حوزه/ شاید جسم و کالبد شهید سردار سلیمانی در میان ما نباشد، ولی آرمان های آزادیخواهانه و اسلامی وی در میان ملت های مسلمان و آزاده جهان برای همیشه تاریخ جاری و ساری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا شیرزاد ایزدی، شامگاه سه شنبه در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در مریوان برگزار شد،اظهار داشت: در دهه اخیر یکی از تاثیرگذارترین افراد در منطقه به ویژه در مسئله مقابله با جریان های تکفیری و تروریستی، شهید سردار سلیمانی بوده اند.

وی ادامه داد: دشمنان و مستکبرین آشکارا معترف توانایی های نظامی این شهید بزرگوار بودند و بارها تلاش داشتند که او را به شهادت برسانند ولی موفق نشدند.

ماموستا ایزدی ادامه داد: جایگاه سردار سلیمانی به حدی والا بود که ترامپ از ترس آینده ماجراجویی هایش در خاورمیانه و حتی جهان به دنبال حذف فیزیکی سردار بود و عاقبت هم با عملیاتی شیطانی و ناجوانمردانه نقشه شیطانی خود را بامداد روز جمعه اجرا کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی خللی در جبهه مقاومت ایجاد نخواهد کرد، افزود: سردار سلیمانی حتی نامش برای تروریست ها به ویژه دواعش هولناک بود تا جایی که حتی اسم ایشان در هر منطقه ای که می آمد، موجب تضعیف روحیه و فرار تروریست ها می شد و نمونه آن را می توان در مسئله اربیل دید.

ماموستا ایزدی اظهار کرد: علیرغم شانتاژهای تبلیغاتی و رسانه ای دشمن، تاثیرگذارترین فرد در از بین بردن قدرت جریان های تکفیری به ویژه داعش، شخص سردار سلیمانی و جبهه مقاومت بود و در این میان آمریکایی ها تنها مدعی مبارزه با داعش بودند و در سویی دیگر حمایت های لجستیکی زیادی از داعش داشتند که اسناد بسیاری در این باره در اختیار است.

این روحانی اهل سنت بیان کرد: ترور سردار قاسم سلیمانی شاید در ساعت اولیه برای آمریکایی ها یک خبر مسرت بخش و یک پیروزی بزرگ محسوب می شد، ولی ساعتی نگذشت که آمران و عاملان این جنایت ضدبشری به عمق حماقت خود پی بردند.

وی تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی باعث اتحاد گروه های مبارزه و جبهه مقاومت علیه دشمن مشترک یعنی آمریکا و اسرائیل شده است و در اصل باید گفت که دستور نابخردانه ترامپ زمینه تزلزل این کشور در خاورمیانه را بیش از پیش فراهم آورده است و امروز شاهدیم که بیشتر کشورهای منطقه خواستار خروج نظامیان آمریکا از کشورشان هستند.

ماموستا ایزدی در پایان سخنان خود اظهار داشت: امروز شاید جسم و کالبد شهید سردار سلیمانی در میان ما نباشد، ولی آرمان های آزادیخواهانه و اسلامی وی در میان ملت های مسلمان و آزاده جهان برای همیشه تاریخ جاری و ساری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha