جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
قاسم سلیمانی تعزیتی اجلاس ممبئی

حوزه/ برنامه های متعددی به منظور بزرگداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق مختلف بمبئی هند برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» از ۳۰ دسامبر تا ۱ ژانویه ۲۰۲۳، برنامه های متعددی به منظور از بزرگداشت سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی در مناطق مختلف بمبئی هند از جمله حسینیه حسینی، مسجد ایرانیان (مسجد مغول)، آرامستان شیعیان و جاده یاری برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قاضی عسکری در یکی از مراسم‌ها اظهار داشت: تلاش های بی دریغ سردار سلیمانی باعث شد تا داعش از روی زمین محو شود. مقاومت و راهبرد سرلشکر سلیمانی هرگز اجازه نداد نقشه های شیطانی داعش و اربابان او برای تأسیس «دولت جعلی اسلامی» به ثمر بنشیند و به پاکسازی منطقه از وجود شیطانی آنها کمک کرد.

وی در ادامه افزود: به گفته یک کارشناس هندی، ممکن است مقامات هند گاهی با سردار سلیمانی برای مقابله با گروه های تروریستی فرامرزی در منطقه وسیع غرب آسیا در تماس بوده باشند.

این روحانی هندی تصریح کرد: سلیمانی چهره اصلی مقاومت علیه داعش در عراق و سوریه بود و نقش مهمی در شکست داعش داشت. رشادت های سردار سلیمانی بی نظیر است. سردار سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس فرمانده ارتش عراق، برقراری صلح در منطقه را تضمین کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha