شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر /نشست بصیرتی در مدرسه علمیه آیت الله آخوند با حضور حجت الاسلام والمسلمین فلاحی

حوزه/ نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شجاعت و ایستادگی نیروها و کارگزاران نظام در مقابل زیاده خواهی‌های نظام سلطه، تنها راهبرد سازنده در این شرایط است، گفت: تجربه نشان داده هر وقت نظام در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان عقب نشینی کرده، ضربه خورده، اما هر زمان ایستادگی کرده، دشمنان مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در جمع طلاب همدانی، با تحلیل اتفاقات امنیتی اخیر در کشور، اظهار داشت: راهبرد دشمنان انقلاب اسلامی ایران در جنگ ترکیبی، در سه حوزه اغتشاشات داخلی، جنگ بیرونی و جنگ رسانه‌ای است.

وی هدف جنگ ترکیبی دشمن را براندازی نظام دانست و گفت: به حول و قوه الهی و حضور رهبر معظم انقلاب و هوشیاری و حمایت‌های مردمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این خواب آشفته دشمن هیچگاه تعبیر نخواهد شد.

حجت الاسلام فلاحی، با تأکید بر اینکه شجاعت و ایستادگی نیروها و کارگزاران نظام در مقابل زیاده خواهی‌های نظام سلطه، تنها راهبرد سازنده در این شرایط است، یادآور شد: تجربه نشان داده هر وقت نظام در مقابل زیاده خواهی‌های دشمنان عقب نشینی کرده، ضربه خورده، اما هر زمان ایستادگی کرده، این دشمنان بوده‌اند که مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند.

وی افزود: نمونه واضح آن فعالیت‌های غنی سازی هسته‌ای ایران است که خواسته به ناحق دشمن، توقف کامل اقدامات هسته‌ای ایران بود، اما راهبرد نظام، ایستادگی و گسترش فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای بود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه راه آینده کشور و نظام روشن و امیدوارکننده است، خاطرنشان کرد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، با وجود اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون ریزش داشتیم، رویش‌هایی هم داشتیم و می‌توان گفت رویش‌ها بیشتر از ریزش‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی ما در شرایط فعلی کشور، تنها کاهش تخصص مختصان و کارشناسان نیست، بلکه نگرانی از کاهش تعهد و ایمان برخی مدیران و متخصصان است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha