پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شهید سلیمانی

حوزه/ شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به نماد اتحاد و انسجام مستحکمی بین ایران و عراق و جهان اسلام تبدیل شدند که برای آمریکایی‌ها جز خسارت و هزینه بیشتر، چیز دیگری به همراه نخواهد داشت.

رقیه میرزا محمودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: سردار قاسم سلیمانی نقش بسیار مهمی در تقویت حزب الله لبنان، عقب راندن اسرائیل از جنوب لبنان، مقابله با آمریکا در جنگ افغانستان، تغییر روند جنگ داخلی سوریه و مقابله با داعش در عراق و سوریه داشته است.

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری در باره سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: شهید سلیمانی با شهادت خود باعث شد دشمنان در مقابل عظمت ملت ایران احساس ضعف و عجز کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا (س) چایپاره تصریح کرد: سردار شجاع و با تدبیری چون سردار سلیمانی که به هیچ طیف و جناحی وابسته نبوده و به عنوان یک انقلابی بسیجی در مقابل تمام فتنه‌ها وجنگ‌ آشوبی‌های آمریکا و غرب ایستاد و مقاومت کرد.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی تنها به فکر امت‌های اسلامی بود و فقط به کشور ایران تعلق نداشت، بلکه سردار همه جهان اسلام بود و چون خود را آلوده به مباحث حزبی و جناحی و قدرت نکرد و با اخلاص به وظیفه‌ عمل کرد، مورد محبت و علاقه مردم قرار گرفت.

میرزامحمودی با بیان اینکه حیات و شهادت سردار پر از خیر و برکت بود، بیان داشت: سردار در حیات خود امنیت را به منطقه هدیه داد و بعد از شهادتش هم امت اسلامی به برکت خون این سردار بی‌نظیر باهم متحد شدندY امروز جهان شاهد یک اتحاد عظیم در میان مسلمان خواهد بود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه‌ الزهرا (س) چایپاره گفت: اتحاد و پیوندی که امروز در جهان اسلام مشاهده می‌کنیم ثمره خون به ناحق بر زمین ریخته شده سردار امنیت است و این نشان می‌دهد که شهادت ایشان همچون تلاش و مجاهدت h, در طول سالیان سال، از برکات و خیرات فراوانی برخوردار بوده و خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس به نماد اتحاد و انسجام مستحکمی بین ایران و عراق و جهان اسلام تبدیل شدند که برای آمریکایی‌ها جز خسارت و هزینه بیشتر، چیز دیگری به همراه نخواهد داشت.
انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha