جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اعزام مبلغان اربعینی معاونت تبلیغ حوزه

حوزه/ دفتر نمایندگی سازمان عقیدتی–سیاسی نیروی انتظامی جهت اعزام در ایام فاطمیه ۹۸ از طریق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم مبلغ می پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به اطلاع مبلغان محترم می رساند دفتر نمایندگی سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جهت اعزام در ایام فاطمیه ۹۸ از طریق دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علیمه قم مبلغ می پذیرد.

شروع تبلیغ از روز شنبه مورخ 21 دی ماه 1398 خواهد بود و احکام تبلیغی به مدت ده روز تا پایان روز دوشنبه تاریخ 30 دی ماه صادر خواهد شد.

روند ثبت نام و اعزام مبلغان از چهارشنبه 18 تا روز جمعه 20 دی ماه 1398 ادامه خواهد داشت.

از شرایط مدنظر برای مبلغان؛ اشتغال به تحصیل در حوزه علمیه قم و ساکن در قم، حداقل اتمام پایه ۹(سطح دو بلند مدت و سفیران هدایت)، ملبس بودن، متاهل بودن، داشتن تجربه و سابقه کافی در امر تبلیغ، آشنا بودن با محیط های نظامی و انتظامی، داشتن روحیه جهادی و انقلابی و توانایی جذب و ایجاد ارتباط صمیمانه با مخاطبین است.

حکم تبلیغی صادره از دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم، یک قطعه عکس معمم(پشت زمینه سفید)، ارزیابی تحصیلی(حداقل اتمام پایه ۹ و به تاریخ روز)، شماره حساب بانک سپه به نام شخص مبلغ، اصل شناسنامه و کارت ملی و کپی صفحه اول شناسنامه و کارت ملی و همچنین همراه داشتن کد پستی منزل و کپی یکی از قبوض خدماتی محل سکونت از جمله مدارکی است که مبلغان باید همراه داشته باشند.

مبلغان دارای شرایط، ابتدا بایستی در سامانه اعزام مبلغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم(سمتا) ثبت نام و سپس جهت دریافت حکم تبلیغی با همراه داشتن مدارک در ساعت اداری ۱۴-۷ حداکثر تا روز جمعه به دفتر نمایندگی سازمان عقیدتی سیاسی ناجا مراجعه کنند.

حضور مبلغ جهت ارائه مدارک مورد نیاز و تکمیل برگ قرارداد اعزام ضروری است و افراد برای ثبت نام می توانند به قم، خیابان ساحلی(شهید لواسانی)، کوچه ۵، فرعی اول سمت چپ (شماره ۲)، رو به روی شورای حل اختلاف، پلاک ۱۰۰ مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۷۰۶۰۱۰-۰۲۵ تماس بگیرند.

313/60

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha