جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/حضرت آیت الله نوری همدانی در واکنش به پاسخ موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق گفتند: از فرزندان سپاه تشکر می‌کنیم که دیشب نخستین ضربه را به تروریست‌های نظامی آمریکا وارد کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در ابتدای درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، ضمن عرض تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشتند: طلاب باید به تبلیغ در ایام فاطمیه اهتمام داشته باشند و فاطمیه باید زنده باشد چراکه این فاطمیه است که کربلا پرور و شهیدپرور است.

معظم‌له در ادامه افزودند: باید از فاطمیه درس بگیریم و طلاب نیز این مکتب ظلم ستیز را باید به عموم مردم بشناسانند. این فاطمیه است که دفاع از حق را به ما می‌آموزد.

ایشان تشییع با شکوه سردار شهید سلیمانی در شهرهای مختلف عراق و ایران را مورد اشاره قرار داده و گفتند: مردم در تشییع  شهید سردار سلیمانی نشان دادند که مکتب فاطمی هنوز زنده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در واکنش به پاسخ موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق گفتند: از فرزندان سپاه تشکر می‌کنیم که دیشب نخستین ضربه را به تروریست‌های نظامی آمریکا وارد کردند.

معظم له  ضمن تبریک یوم‌الله نوزدهم دی‌ماه ابراز کردند: این روز از ایام‌الله است، باید این روز را زنده نگه داشت.

این مرجع تقلید با بیان اینکه خداوند هیچ‌گاه سطح زمین را بدون امام و رهبر نگذاشته است، ادامه دادند: استکبار سعی کرده جریانی در مقابل پیامبران و ائمه(ع) به وجود بیاورد، ما وظیفه‌ داریم که در برابر این جریان بایستیم.

معظم‌له اظهار داشتند: باید از این نظام، که  به‌پای آن خون‌های فراوانی ریخته شده است حمایت کرده و باید روز به ‌روز در راه اسلام و انقلاب قدم برداریم.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان ضمن بیان خاطراتی از قیام 19 دی خاطرنشان کردند: ولایت‌فقیه، بیداری در برابر دشمن و صبر سه ستون قوی اسلام و انقلاب هستند که باید با قوت و حدت بیشتری از آن حمایت کنیم.

313/32

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha