پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: سردار سلیمانی یک شخص نبود، بلکه یک جریان در برابر جبهه کفر و نفاق بود و همین خود عاملی بود برای دشمنی دشمنان با این فرزند برومند ایران و جهان اسلام گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی، امروز در جمع روحانیون و طلاب کردستان با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع نیروهای تروریستی آمریکا در «عین الاسد»، اظهار داشت: ایران را باید تنها کشوری در دنیا دانست که بعد از جنگ جهانی دوم پایگاه آمریکایی ها که خود را قلدر جهان می دانستند هدف قرار داد و این پیام های بسیاری برای زورگویان جهان داشت.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان افزود: این حمله به فرموده امام خامنه ای تنها یک سیلی از سوی فرزندان این مرزوبوم به دشمنان این نظام و مملکت بود و بحث انتقام جدا می باشد.

وی ادامه داد: قدرت بالای موشکی ایران روز گذشته بر همه جهان عیان شد و همین عاملی گردید تا بسیاری از دشمنان درباره انقلاب اسلامی تجدیدنظر کنند.

دریایی با تاکید بر اینکه شهادت سردار سلیمانی به دست ارتش تروریستی آمریکایی ها جزئی از نقشه های بلندمدت و طولانی استکبار بود، گفت: سردار سلیمانی یک شخص نبود، بلکه یک جریان در برابر جبهه کفر و نفاق بود و همین خود عاملی بود برای دشمنی دشمنان با این فرزند برومند ایران و جهان اسلام گردید.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: دشمنان به خیال باطل خود با شهادت سردار می توانند ضربه ای به ساختار و آرمانهای جبهه مقاومت وارد کنند، ولی تمام نقشه های شیطانی آنان نتیجه معکوس داد و همین جنایت باعث ایجاد انگیزه بیشتر در بحث مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی در منطقه و دنیا گردید.

دریایی در ادامه با تقدیر از شعور و شور ملت ایران در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سلیمانی، تصریح کرد: ملت ایران در مراسم تشییع و خاکسپاری این سردار بزرگ، ولایتمداری، بصیرت و دشمن شناسی خود را به دشمن نشان دادند.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان در پایان گفت: امروز جبهه مقاومت در منطقه با خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی قدرت دیگری پیدا کرده است و ان شاء الله به زودی شاهد پیروزی حق بر باطل و آزادسازی قدس شریف خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha