چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
نشست احزاب

حوزه/ نشست احزاب و نیروهای ملی لبنان در بیانیه ای گفت: سیلی ایران به اشغالگر آمریکایی، اولین مرحله از مراحل انتقام جویی از خون شهدای امت سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس است و موجب ریشه کن شدن استعمار مسموم آمریکایی از منطقه خاورمیانه خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نشست احزاب و نیروهای ملی لبنان در بیانیه ای در خصوص واکنش ایران به جنایت تروریستی آمریکا خاطر نشان کرد: سیلی ایران به اشغالگر آمریکایی با هدف قرار دادن پایگاه نظامی ترامپ در عراق، اولین مرحله از مراحل انتقام جویی از خون شهدای امت سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس است و موجب ریشه کن شدن استعمار مسموم آمریکایی از منطقه خاورمیانه خواهد شد.

این نشست اشاره کرد: پاسخ کوبنده ایران، دولت خودکامه آمریکا را به لرزه در آورد و آن را وارد گرداب هذیان گویی کرده است به گونه ای که اقدام به موضع گیری ها متناقض نموده که برخی از آن ها نشانگر حماقت ترامپ و جنون اوست.

نشست احزاب لبنان تصریح کرد: سید حسن نصرالله نشانه های خروج حتمی آمریکا را بیان کرد و از جنگی خبر داد که آزادی کامل منطقه از لوث وجود آمریکایی ها را نوید می دهد.

در بیانیه این نشست آمده است: این جنگ زمینه را برای ریشه کن شدن رژیم غاصب صهیونیستی از فلسطین فراهم کرده و موجب وحدت نیروهای مقاومت حول پروژه استقلال و آزادی طلبانه می شود.

نشست احزاب لبنانی در پایان تأکید کرد: اوضاع اخیر ایران و تلاش ارتش سوریه برای نابودی باقی مانده های تروریسم، بشارت دهنده پیروزی بزرگ و بازگشت حقوق ملی، ثروت ها و مقدسات است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha