شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سرهنگ سید مهدی غفاری

حوزه/ سرهنگ غفاری، تحکیم وحدت اسلامی را یکی از دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی دانست و گفت: شهادت سپهبد سلیمانی باعث ایجاد وحدت در جامعه اسلامی و کل جهان شده و حفظ این وحدت و همبستگی وظیفه دینی ما می‌باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، سرهنگ پاسدار سید مهدی غفاری شامگاه پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت سردار سرافراز اسلام سپهبد شهید قاسم سلیمانی که با حضور پرشور مردم ماکو و به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت در مسجد نبی اکرم اهل تسنن این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ما امنیت خود را مدیون خون پاک تمام شهدا بالأخص سردار سلیمانی هستیم؛ چرا که وی با از خود گذشتگی ریشه داعش را خشکاند و با شجاعت، امنیت را به منطقه بازگرداند .

وی افزود: آمریکا با به شهادت رساندن سردار سلیمانی مرتکب اشتباه بزرگی شد و درست زمانی که تمام دنیا از انتقام سخت ایران سخن می‌گفتند سازمان هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقدامی شجاعانه پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را مورد حملات موشکی قرار داده و این پایگاه را با خاک یکسان کرد و نشان داد که ملت ایران از هیچ تهدیدی هراسی نداشته و زمان بزن در رو تمام شده است.

سرهنگ غفاری، ادامه داد: ایران با این جواب دندان شکن، به جهان ثابت کرد که توان موشکی بالایی داشته و این مهم را رسانه‌ها و دولت مردان غربی اعتراف میکنند.

فرمانده سپاه ماکو با اشاره به بیانیه سپاه پاسداران بعد از حمله موشکی به پایگاه امریکایی عین الاسد تصریح داشت: سپاه پاسداران با صدور بیانیه نشان داد با اینکه ارزش سردار بزرگوار با هیچ چیز قابل مقایسه نیست و ملت ایران جواب هر گونه تعرضی را قاطع و سخت خواهد داد.

وی افزود: از شاخصه‌های سردار سلیمانی ولایت پذیری مطلق، ساده زیستی،اخلاص در عمل، پاکدستی و … می‌باشد و لذا همانگونه که مقام معظم رهبری به خانواده این شهید سرافراز فرمود، اخلاص عمل وی باعث شد تا در قلب جهانیان جای بگیرد؛ لذا شهادت سپهبد سلیمانی باعث ایجاد وحدت در جامعه اسلامی و کل جهان شد و حفظ این وحدت و همبستگی وظیفه دینی ما می‌باشد.

سرهنگ غفاری در پایان گفت: دشمن طی سالیان سعی در تضعیف انقلاب و اسلام داشته اما همیشه با بیداری ملت و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب تیر آن‌ها به سنگ خورده است؛ لذا خواسته شهدا و وظیفه ما این است که با حضور حداکثری در پای صندوق های رای انتخابات آتی علاوه بر نابودی دسیسه های دشمنان، در تعیین انتخاب اصلح برای خدمتگزاری امت اسلامی تلاش و دقت کافی را به خرج دهیم .

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha