پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ محفل تجدید پیمان با سرداران جبهه مقاومت در اهواز

حوزه/ حجت الاسلام جزایری، با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی و المهندس باعث بیداری جوانان عراقی شده است، گفت: شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس باعث بیداری جوانان و اتحاد بیشتر مردم عراق شده و بر ما واجب است که ادامه دهنده راه آن شهیدان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام سید حامد جزایری، فرمانده سرایا الخراسانی، در محفل تجدید پیمان با سرداران جبهه مقاومت، با بیان اینکه دشمن برای ترور فرماندهان ارشد مقاومت اسلامی حاضر بود همه پایگاه های خود در منطقه را از دست دهد، اظهارداشت: آمریکا چندین سال به دنبال ترور شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس بود، اما پس از آنکه مزدوران و نیروهای نیابتی‌اش نتوانستند این کار را انجام دهند، خود به صورت مستقیم وارد شد.

وی با اشاره به دور اندیشی و بصیرت بالای سردار سلیمانی، گفت: امروز آمریکا عاجز است از تحقق اهداف و نقشه هایی که در منطقه کشیده و این مهم به برکت حضور حاج قاسم سلیمانی محقق شده است.

حجت الاسلام جزایری، با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس باعث بیداری جوانان و اتحاد بیشتر مردم عراق شده است، خاطرنشان کرد: بر ما واجب است که مقاومت کرده و ادامه دهنده راه آن شهیدان باشیم.

فرمانده سرایا الخراسانی، با اشاره به ارتباط بسیار نزدیک ابومهندس و حاج قاسم سلیمانی، گفت: حاج قاسم مردی خستگی ناپذیر، مقاوم بود که مدام در فکر آزادسازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بود.

وی اضافه کرد و گفت: به یاد دارم یک بار او در یک روز به 4 کشور سفر کرد و جلسات بسیار مهمی با مسئولان آن کشورها برگزار کرد؛ من که از نزدیک شاهد برنامه های فشرده او بودم، به چشم دیدم که فقط در ماشین با در هواپیما استراحت می کرد.

حجت الاسلام جزایری، ادامه داد و تصریح کرد: سردار سلیمانی، دائما به آزادسازی قدس فکر می کرد و آن را امری مهم و بزرگتر از جنگ های کنونی می دانست.

فرمانده سرایا الخراسانی، سردار شهید ابومهدی المهندس را بهترین االگو برای جوانان عراقی دانست و گفت: إن شاءالله با شهادت آن دو سردار بزرگ جبهه مقاومت، انقلاب اسلامی بیش از پیش توسعه خواهد یافت و مردم دو کشور ایران و عراق، منسجم تر از گذشته، متحد خواهند بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسین IR ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    لبیک یا حسین(ع)