چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار سلیمانی و المهندس

حوزه/ کمیته امنیت و دفاع مجلس نمایندگان عراق از دستیابی به نتایج جدید در خصوص ترور سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس نایب رئیس حشد الشعبی خبر داد و گفت: یکی از رؤسای سه گانه عراق در خصوص تررو سردار سلیمانی و المهندس دست داشته است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کمیته امنیت و دفاع مجلس نمایندگان عراق از دستیابی به نتایج جدید در خصوص ترور سردار قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس نایب رئیس حشد الشعبی خبر داد و گفت: یکی از رؤسای سه گانه عراق در خصوص تررو سردار سلیمانی و المهندس دست داشته است.

مهدی تقی عضو کمیته امنیت اشاره کرد: کمیته تحقیق در خصوص ترور سردار سلیمانی و المهندس بخشی از نتایج را به دو کمیته امنیت و دفاع و حقوقی مجلس نمایندگان ارسال کرده است و این نتایج دست داشتن مقامات دولتی از جمله یکی از رؤسای سه گانه عراق را ثابت می کند.

وی افزود: کمیته امنیت و دفاع مجلس نمایندگان نتایج کامل تحقیق را در دوره جدید مجلس ارائه خواهد داد و هرگز از معرفی کسانی که در این ترور دست داشتند و تحویل آنان به دستگاه قضائیه عقب نشینی نخواهد کرد.

محمد البلداوی نماینده ائتلاف فتح پیشتر اعلام کرده بود که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شخصاً برای سرپوش گذاشتن بر نتایج تحقیق در خصوص ترور سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس دخالت خواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha