جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
محمد کریم البلداوی نماینده ائتلاف فتح عراق

حوزه/ محمد البلداوی گفت: آمریکا و کشور های حاشیه خلیج فارس که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده اند، برای تضعیف قدرت حشد الشعبی تلاش می کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد البلداوی نماینده ائتلاف فتح عراق با بیان اینکه آمریکا و کشر های حاشیه خلیج فارس که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرده اند، برای تضعیف قدرت حشد الشعبی تلاش می کنند، بر ضرورت ایستادن همگی در مقابل این توطئه برای حفظ اقتدار کشور تأکید کرد.

وی افزود: آمریکا و عادی سازان روابط با رژیم اسرائیل در کشور های حاشیه خلیج فارس و شخصیت های مزدور که در کنار آنها قرار دارند، امروز برای تضعیف قدرت کشور عراق و حشد الشعبی تلاش می کنند.

نماینده ائتلاف فتح بر ضرورت ایستادگی و مقابله همگی با توطئه ها و طرح های داخلی و خارجی که با هدف تضعیف حشد الشعبی و حذف آن انجام می گیرد، تأکید کرد و خواستار دفاع از اقتدار کشور و موجودیت حشد الشعبی شد.

البلداوی از اقدامات خودسرانه ای که علیه کارکنان حشد الشعبی انجام گرفته، ابراز تعجب کرد و گفت: دولت عراق در تعامل با حشد الشعبی حق و انصاف را رعایت نکرده، آنچنان که با هم ردیف های حشد الشعبی در نیرو های  امنیتی و در وزارت کشور دفاع تعامل منصفانه داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha