جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کریم علیوی نماینده ائتلاف فتح عراق

حوزه/ کریم علیوی نماینده ائتلاف فتح عراق تأکید کرد: آمریکا و عربستان در کنارزدن حشد الشعبی از صحنه امنیتی عراق شکست خورد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کریم علیوی نماینده ائتلاف فتح عراق تأکید کرد: آمریکا و عربستان در کنار زدن حشد الشعبی از صحنه امنیتی عراق شکست خوردند.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل از روش های مختلف و از طریق برنامه ها و توطئه های مختلف سعی داشتند حشد الشعبی را از صحنه امنیتی عراق دور کنند، امّا شکست خوردند و هیچ دستاوردی نداشتند؛ چرا که حشد الشعبی یک قدرت رسمی است که از سوی ملت حمایت می شود و برای دفاع از عراق و پشتیبانی از امنیت در برابر خطرات گروهک تروریستی داعش تأسیس شده است.

العلیوی تصریح کرد: آمریکا حشد الشعبی را مانعی بر سر طرح های جنایتکارانه خود می داند، لذا سعی می کند از اموال عربستان سعودی برای حمایت از برنامه ها و طرح های خود علیه حشد الشعبی استفاده کند.

وی ادامه داد: آمریکا به حشد الشعبی دروغ و تهمت می بندد و به صورت مستقیم فرماندهان و تشکیلات آن را هدف قرار می دهد، همچنان که در استان الانبار و فرودگاه چند هفته پیش رخ داد.  

نماینده ائتلاف فتح در پایان بیان داشت: تمامی طرح های آمریکا و عربستان سعودی در هدف قرار دادن حشد الشعبی  و منحل ساختن آن به عنوان یک قدرت رزمی عراق، به شکست انجامید؛  چرا که حشد الشعبی در کنار سایر تشکیلات عراقی، سپر کشور است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha