جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فالح الفیاض رئیس سازمان حشد الشعبی

حوزه/ فالح الفیاض رئیس سازمان حشد الشعبی تأکید کرد: حشد الشعبی همچنان قوی است و نسبت به قبل از انسجام و عزم قوی تری برخودار است و برای تمامی میادین و وعده های بزرگ آماده و حاضر می باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، فالح الفیاض مشاور امنیت ملّی و رئیس سازمان حشد الشعبی تأکید کرد: حشد الشعبی همچنان قوی است و نسبت به قبل از انسجام و عزم قوی تری برخودار است و برای تمامی میادین و وعده های بزرگ آماده و حاضر می باشد و هرگز به عهد و پیمان خیانت نکرده و هیچ وقت وطن را رها نخواهد کرد.

الفیاض در بیانیه ای به مناسبت روز سقوط موصل به دست گروهک های تروریستی داعش گفت: عراقی ها در چنین روزی با خبر غیر منتظره و حادثه فاجعه بار از دست دادن شهر های بزرگ و سقوط آن به دست گروهک تروریستی داعش مواجه شدند و بعد از آن اخبار سقوط استان ها و شهر های متعدد، کشتار اهالی آن و هتک حرمت و اسارت زنان آن توسط گروهک های ستمکار و جنایت کار که بدترین جنایت ها را علیه انسان های بی گناه مرتکب شدند را دریافت کردند.

وی افزود: اگر فتوای آیت الله سیستانی که همت مردان را برانگیخت و فریاد بزرگ "هیهات منّا الذله" امام حسین (ع) را یاد آورد شد نبود، جان عراقی ها به گلوگاه می رسید و گردن ها زده می شد و نزدیک بود که وطن توسط ستیزه جویان به غارت برود و این روز هرگز فراموش شدنی نیست.

رئیس حشد الشعبی تصریح کرد: در آن لحظه بی نظیر و فراموش نشدنی تاریخ، مردم عراق با تمامی گرایش و مذاهب به این فتوا لبیک گفتند و زمین پُر از مردانی شد که قصد دیدار مرگ داشته و جان خود را در راه دفاع از وطن و مقدسات گذاشتند و به تبلیغات دروغینی که تلاش می کرد داعش را دشمن شکست ناپذیر جلوه دهد، توجهی نکردند.

وی ادامه داد: جهانیان همه دیدند که داعشی ها چگونه همچون موش های ترسو از مقابل قهرمانان حشد الشعبی و ارتش در میدان های آزاد سازی فرار می کردند و این نبرد در تاریخ معاصر عراق به عنوان یک حماسه باقی خواهد ماند. این حماسه باعث شد که عراقی یکدل و زیر پرچم عراق بجنگند و کاروانی از شهدا را تقدیم کنند.

فالح الفیاض اشاره کرد: حشد الشعبی همچنانکه این سفر جاویدان و جانفشانی بزرگ را یاد آور می شود، خطاب به آیت الله سیستانی و ملت عراق تأکید می کند که همچنان قدرمند بوده و نسبت به قبل از انجسام و عزم قوی تری برخوردار است و برای تمامی میادین و وعده های بزرگ آماده و حاضر می باشد و هرگز به عهد و پیمان خیانت نکرده و هیچ وقت وطن را رها نخواهد کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha